Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maaike162 schreef:Ik lees in je profiel dat je een paard hebt van bijna drieenhalf jaar. Is dat het paard waar je het over hebt? Lijkt me nl best jong. kan je niet beter nig even wachten, ook omdat jij vrij zenuwachtig ervoor lijkt?
kyrkelover schreef:Ik vraag dit aangezien mijn beste vriendin bijvoorbeeld ook uit Duitsland komt en zei had veel moeite met de zinsopbouw.
Maar goed ik en vele denk ik snappen je punt niet zo goed.
En hoe je die wedstrijd overleefd gewoon gas er op en rijden.
En gaat het niet goed dan de volgende keer beter!
Heleenzz2 schreef:Dan ben je er wel vroeg bij, een paar weken nadat het mag. Ik zou zeggen vraag of je daar een keer kan oefenen en anders gewoon gaan rijden tijdens je proef en kijken hoe het gaat. Je moet het toch denk ik als een oefenrondje beschouwen, dat lijkt mij wel zo reëel. Mag ik vragen hoe het komt dat je zo'n moeite hebt met schrijven?
cobiie schreef:Tip bij taalproblemen: typ eerst je reactie Word, laat daar de autocorrectie overheen gaan (zodat je kan zien waar je veel fouten maakt) en plaats vervolgens je aangepaste tekst hier op Bokt. Dat is voor de lezers veel fijner.
Tip voor de wedstrijd: Ga er lekker ontspannen tegenaan, rij onderdeel voor onderdeel en maak je niet druk als er iets niet lekker gaat.
valerie2012 schreef:cobiie schreef:Tip bij taalproblemen: typ eerst je reactie Word, laat daar de autocorrectie overheen gaan (zodat je kan zien waar je veel fouten maakt) en plaats vervolgens je aangepaste tekst hier op Bokt. Dat is voor de lezers veel fijner.
Tip voor de wedstrijd: Ga er lekker ontspannen tegenaan, rij onderdeel voor onderdeel en maak je niet druk als er iets niet lekker gaat.
Dankje
Dank je zijn 2 woorden.