orion456 schreef:Zouden jullie daar problemen mee hebben als je geen voorkeuren meer mag aangeven op een wedstrijd bij inschrijving??
Soms wel, meestal niet.
In principe hou ik een hele wedstrijddag vrij, maar omdat het inschrijven ook al lang op voorhand is (waar ik trouwens met ingang van dit jaar ook mee gestopt ben) komt het wel eens uit dat het achteraf kruist met iets anders.
Ook is het wel heel fijn als je met meer paarden gaat dat je kunt vragen dat er X tijd tussen zit om op en neer te kunnen rijden met de trailer en toch gewoon rustig kunnen zadelen en losrijden.
Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat mensen die voor hun vervoer of hulp van anderen afhankelijk zijn (bijv. kinderen of verzorgsters die door de eigenaren gereden worden) ook graag een richttijd aangeven.
Wat ik ook ooit heb gehad is dat een wedstrijd op zaterdag en zondag ivm heel veel starts ook op vrijdag werd verreden. Moest ik op vrijdag om half 5 starten. Ehm... probleempje, ik was pas om 5 uur afgewerkt
Toen heb ik ivm het afmelden ook nog mijn startgeld moeten betalen. Dat soort dingen kan dus echt niet in mijn ogen. Ik ben daar nooit meer gestart, gewoon uit principe. Ik zat net trouwens nog te kijken, ik had vooraf genoteerd op de kalender dat ik naar de BRD wilde maar wist niet of ik al had ingeschreven. Gelukkig dus niet, want inschrijfgeld is 15 Euro per proef. Dan is de eerste prijs weliswaar 90 Euro (
Dus maar even kijken wat er 6 en 7 juli in de buurt verder nog te doen valt
)
niemand wil dat....zouden jury's zogenaamd niet durven te punten
en val zowat van mijn stoel dat je tegenwoordig voorkeuren door kunt geven. Wat een gedoe lijkt me dat voor het wedstrijdsecretariaat. Ik zou dat alleen in uiterste nood (merrie met veulen bijvoorbeeld) doen.
Bodem is voor mij geen reden, maar hier in de buurt is ook eigenlijk alles op gras. Ik probeer wel zo dicht mogelijk in de buurt te rijden. Inschrijfgeld is hier ook eigenlijk over hetzelfde (10,-) maar ik kies dan wel liever prijzengeld dan gebruiksartikelen (of het moet een mooie locatie zijn of erg dichtbij). Er zijn een aantal wedstrijden waar ik liever niet meer heen ga, maar dat is vooral door de slechte bodem en/of organisatie. Daarnaast vallen door de extra keuze de wedstrijden af die verder weg liggen.
Vorige jaren was dit toch altijd wel een populaire wedstrijd..