Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn.
Ik hoop dat ik morgen tijd heb maar ik denk het niet. Waarschijnlijk woensdag pas
ZeSteigert schreef:Ja ik plak op alles zo'n etiket stickertje (wel kleiner geknipt :p) met datum. Punten weet ik allemaal nog uit mijn hoofdEn staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn.
Ik hoop dat ik morgen tijd heb maar ik denk het niet. Waarschijnlijk woensdag pas
anneliesdj schreef:ZeSteigert schreef:Ja ik plak op alles zo'n etiket stickertje (wel kleiner geknipt :p) met datum. Punten weet ik allemaal nog uit mijn hoofdEn staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn.
Als je lage punten hebt en toch een 2e prijs is het dus gewoon een jury die kritisch jureert, dus kun je best nog trots zijn op je punten, je was tenslotte de op één na beste die ze die dag gezien heeft
ZeSteigert schreef:Ja ik plak op alles zo'n etiket stickertje (wel kleiner geknipt :p) met datum. Punten weet ik allemaal nog uit mijn hoofdEn staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn.
[/quote]
[/quote]
Ik ga nu maar eens beginnen
SO moet maar even wachten

) Idd kan je wel zien dat die links ouder zijn. Grappig dat je dat verschil kan zien
Wel onwijs gaaf. Alleen kreeg je ook rozetten op de 7de plaats enzo?? Ik krijg namelijk alleen een rozet en beker met de 1ste plaats en met veel geluk op de 2de plaats een rozet of een beker, maar meestal alleen een rozet of helemaal niks. En met heeeeeeeeel veel geluk krijg je op de 3de plaats een rozet, maar op de 4de plaats krijg je echt niks meer. Alleen als je met zijn 20 deelnemer waren.