Hoe hang jij je rozetten op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annaaube

Re: Hoe hang jij je rozetten op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:21

Ik heb ook een draadje, maar als ik een beker én rozet win, doe ik de rozet aan de zijkant van mijn beker! En sowieso een tip: schrijf de datum, plaats, punten etc op de rozet, dan weet je later nog welke waarvan hebt!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:24

Ja dat doe ik ook! datum klasse, plaats en paardnaam soms ook nog de punten maar meestal alleen als ik trots ben op mijn punten :')

Met een zwarte textielstift schrijf ik dat er op

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:24

ik heb een memo-bord (eigenlijk voor kleine papiertjes enzo) en daar heb ik ze aan opgehangen. de bekers staan op een plank in mn kamer :)

superilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:25

Ik heb een poster van een paard door midden geknipt en dan die bij m'n deur opgeplakt. In het midden heb ik dus rozetten en boven :).

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:25

Hahahahaha, ja inderdaad! Maar meestal als ik niet zo trots ben op mijn punten win ik ook geen prijs :P Laagste waarmee ik een rozet won (1e plaats) was in de L1 met 175 punten! En dat vind ik nog niet eens heel slecht eigenlijk (:

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:52

Mijn meeste rozetten stammen uit mijn manege tijdperk en daar zitten een heleboel roze rozetten bij (laatste plekken)
Dan ben je niet zo trots op je punten :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 23:39

Ja ik plak op alles zo'n etiket stickertje (wel kleiner geknipt :p) met datum. Punten weet ik allemaal nog uit mijn hoofd :o En staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn. :r Ik hoop dat ik morgen tijd heb maar ik denk het niet. Waarschijnlijk woensdag pas %)

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:55

Luz_ElenaE schreef:
Mijn meeste rozetten stammen uit mijn manege tijdperk en daar zitten een heleboel roze rozetten bij (laatste plekken)
Dan ben je niet zo trots op je punten :')

Hahaha okee, die zag ik niet aankomen :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:58

Ik heb alles in dozen zitten :+
In de tijd dat ik ze nog wel netjes ophing was het gewoon een lint langs de muur en daar aan schuiven.
Aan je gordijnrail of met punaise's of zo'n piepklein spijkertje vastmaken?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 00:00

ZeSteigert schreef:
Ja ik plak op alles zo'n etiket stickertje (wel kleiner geknipt :p) met datum. Punten weet ik allemaal nog uit mijn hoofd :o En staat ook in zo'n boekje. Ik zei al eerder, niet alles kan op een beker. Heb gister weer een rood rozet erbij verzameld. Maar helaas maar 206 punten en dat sloeg nergens op. Maarja ik kan de jury's mening niet veranderen, ik kan alleen dat rozet lekker achteraan hangen en het er gewoon niet mee eens zijn. :r Ik hoop dat ik morgen tijd heb maar ik denk het niet. Waarschijnlijk woensdag pas %)

Als je lage punten hebt en toch een 2e prijs is het dus gewoon een jury die kritisch jureert, dus kun je best nog trots zijn op je punten, je was tenslotte de op één na beste die ze die dag gezien heeft ;)

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:22

Ik doe het trouwens met plakband, maar dan wel aan een houten balk van mijn schuine muur. Ziet er zo uit:
Afbeelding
Ik heb er nog niet zoveel.. :D Maar vind het al aardig leuk staan zo :+ 22 juni weer een kans om de muur voller te maken :')

Succes! (plaats je een foto als het gelukt is?) *\o/*

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:24

anneliesdj schreef:
ZeSteigert schreef:

Als je lage punten hebt en toch een 2e prijs is het dus gewoon een jury die kritisch jureert, dus kun je best nog trots zijn op je punten, je was tenslotte de op één na beste die ze die dag gezien heeft ;)

Zoiets heb ik nou precies hetzelfde gehad!!! Ik was tweede maar kreeg niks omdat we maar met zijn 4en waren... alleen de 1ste kreeg daarom wat :P

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:30

Ik doe het ook aan een draadje aan mijn plafond
Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 16:34

ZeSteigert schreef:

Als je lage punten hebt en toch een 2e prijs is het dus gewoon een jury die kritisch jureert, dus kun je best nog trots zijn op je punten, je was tenslotte de op één na beste die ze die dag gezien heeft ;)[/quote]
Zoiets heb ik nou precies hetzelfde gehad!!! Ik was tweede maar kreeg niks omdat we maar met zijn 4en waren... alleen de 1ste kreeg daarom wat :P[/quote]

Ik kreeg wel een beker, maar gewoon te weinig punten. Heb later nog teruggehoord (niet van jury zelf dus weet dat ook niet zeker..) dat dat kwam omdat ze me te groot & zwaar vond. Ik ben voor het plaatje aan de lange kant, maar te zwaar NO WAY. En wat deed ik vorig jaar in de zitcompetitie als ik niet goed kon zitten? (Ben bij onze selectie rondes ook op deze pony doorgegaan). Maargoed, volgende keer weer een kans :) Ik ga nu maar eens beginnen :) SO moet maar even wachten :r

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:35

Ik kwam net een oude foto tegen. Zo had ik het aan het net hangen:
Afbeelding
Inmiddels ben ik verhuisd en zitten ze in een doos. Het werd ook te veel om op te hangen, het werd te vol en ook te zwaar.
Ik heb nu alleen de meest recente nog op de logeerkamer hangen en liggen.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:37

*emig.. Ben jij wereldkampioen paardrijden ofzo? :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 16:41

WAT O_o dat is echt veel! Duurt nog even (lees 1000 jaar) voordat ik er zoveel bij elkaar heb :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:42

Haha, nee hoor Iertje93. :))
Maar de oudste rozet die helemaal linksboven hangt is al 30 jaar oud. Ik heb er dus lang over kunnen doen. :)

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:45

Nou ja.. dan nog in 30 jaar haal ik misschien de helft binnen. (Met een eigen paard :)) ) Idd kan je wel zien dat die links ouder zijn. Grappig dat je dat verschil kan zien :Y) Wel onwijs gaaf. Alleen kreeg je ook rozetten op de 7de plaats enzo?? Ik krijg namelijk alleen een rozet en beker met de 1ste plaats en met veel geluk op de 2de plaats een rozet of een beker, maar meestal alleen een rozet of helemaal niks. En met heeeeeeeeel veel geluk krijg je op de 3de plaats een rozet, maar op de 4de plaats krijg je echt niks meer. Alleen als je met zijn 20 deelnemer waren.

Maar oké, heel erg offtopic nu. Sorry :o

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:48

Er moet ergens een soortgelijk topic zijn. Hierin stonden hele leuke voorbeelden wat je met rozetten kan doen. Meen dat als je er echt veel hebt, je ze bijvoorbeeld kan vlechten tot een vierkant en dan tegen de muur hangen ofzo iets.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:49

Waar zou je dat topic moet kunnen vinden? op de UK?
Het klinkt heel intressant. Al kan ik er denk ik niks mee met 2 rozetten.. :o

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:55

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:04

Mijn instructrice heeft ze op een leuke manier ingelijst aan de muur hangen.

Bij grote ringen met 30 starts heb je meer prijzen Iertje93. :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 17:36

Het is best wel mislukt :(
Punaises waren op dus maar met een draadje gedaan.
En ik heb de spijkers niet hoog genoeg geslagen dus het draadje is veel te ver doorgebogen waardoor de helft nu op de plank hangt. *zucht*
Eerst was het zo (vind ik misschien nog wel mooier..):
http://tinypic.com/view.php?pic=2u47vv7&s=5

En nu dus -tijdelijk- zo:
http://tinypic.com/view.php?pic=5yu4pi&s=5

Moet maar eens punaises inslaan en dan even mooi maken :)
Het zijn trouwens maar gewoon manege wedstrijdjes hoor :p

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:42

Oh, ik vind het eigenlijk wel gaaf zo!!