teriema schreef:. Maar volgens mij is Aerdenhout juist één v.d. enige waar de jury streng is.

Je hebt een bepaald ideaalbeeld in je hoofd en of ik nu om de hoek, in Aerdenhout of Verweggistan jureer, dat maakt echt niets uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
teriema schreef:. Maar volgens mij is Aerdenhout juist één v.d. enige waar de jury streng is.
Fitzroy"]
[quote="imker schreef:Ik bedoel ook niet dat ik het niet snap, maar hoe kan iemand die een normale, nette proef neerzet, zonder verzet, het nu verliezen tegen een amazone die haar paard niet onder controle heeft.
Fitzroy schreef:Je hebt een bepaald ideaalbeeld in je hoofd en of ik nu om de hoek, in Aerdenhout of Verweggistan jureer, dat maakt echt niets uit.
gijsenkim schreef:Esther dat is dus het grote nadeel van een jurysport !!!!! daar kom je niet onderuit. 100 mensen 1000 smaken.........wat de een geweldig vind knapt de ander op af. Natuurlijk is er de basis die goed moet zijn maar daarnaast zijn er nog 3000000 andere factoren die meespelen
Esther"]
[quote="Fitzroy schreef:Je hebt een bepaald ideaalbeeld in je hoofd en of ik nu om de hoek, in Aerdenhout of Verweggistan jureer, dat maakt echt niets uit.
Esther schreef:. Als je in de B of de L1 een correcte proef neerzet hoor je daarvoor beloond te worden met een winstpunt.
patos schreef:Volgens mij moet er niet strenger gejureerd worden. Ik vraag me wel af of alle ruiters "voor de titel" gaan. Bij ons in de kring was er sprake van of voor de selectie niet een kleine drempel moet worden opgeworpen (bv minmum aantal winstpunten in de klasse). Niet voor de resultaten, maar om de aantallen ruiters te drukken.Nog eve over de aanleiding tot dit topic: 6 mensen met een winstpunt vind ik voor een SELECTIE-wedstrijd lang niet slecht. Het is niet voor nix n selectie
Esther"]
[quote="Fitzroy schreef:Je hebt een bepaald ideaalbeeld in je hoofd en of ik nu om de hoek, in Aerdenhout of Verweggistan jureer, dat maakt echt niets uit.
gijsenkim schreef:Ik moet zeggen dat ik afgelopen zondag weer eens een paar M proeven heb mogen aanschouwen en hemellief wat een slechte ruiters zeg...... keertwendingen die zonder dat de achterbenen ook maar een keer opgetild worden, een uitgestrekte draf die eigenlijk alleen maar hard is.... een achteruit waarbij het paard zowat achteruit draaft......... echt te triest voor woorden. Ik vraag me af hoe dat in het M terecht komt echt waar.
Een van die proeven was dat met de slangevolte in galop....... allemaal vielen ze eruit bij de contra. Slechte zaak