wedstrijden rijden zonder startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:42

Leeftijd zegt niks. ;)
Wat betreft het halsstrekken, bij de FNRS is de teugels los (tot een bepaalde klasse, ik dacht F6...) gewoon oké.

Ik dacht dat je alleen met FNRS paspoort mee mocht doen? Ik kan het ook fout hebben hoor. ;)
Je mag tot F6 instromen. Afhankelijk van je niveau dus.

Dandy200

Re: wedstrijden rijden zonder startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 13:47

ik heb nog nooit echt wedstrijden gereden dus ga alles even goed opzoeken en doornemen. dan alles aan mijn ouders voorleggen en dan hopen dat ik in de zomervakantie mijn eerste echt wedstrijd kan rijden *\o/*

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:12

Paris_ schreef:
Leeftijd zegt niks. ;)
Wat betreft het halsstrekken, bij de FNRS is de teugels los (tot een bepaalde klasse, ik dacht F6...) gewoon oké.

Ik dacht dat je alleen met FNRS paspoort mee mocht doen? Ik kan het ook fout hebben hoor. ;)
Je mag tot F6 instromen. Afhankelijk van je niveau dus.

ja, maar die krijg je als je bij fnrs aanmeld.
en met dat het zit altijd te vol, het is bij de maneges die ik ken het principe wie het eerst komt, wie het eerst maalt. of dit nu leden of niet leden zijn. je kan bij een officiele wedstrijd ( niet onderling dus ! )toch ook niet zeggen het zit zo snel vol, alleen mensen van onze ponyclub mogen meedoen...