Lijkt me eigenlijk wel leuk om met jullie als hele groep op wedstrijd te gaan
Maar dat zal denk ik niet lukken aangezien ik in friesland woon.
Sjolvir: Jammer dat het niet zo goed ging, gelukkig nog wel een wp. Een nadeel van het buitenseizoen is ook indd het rotweer.
Vientje: wat heb je een leuk paardje
(hij heeft 2 verschillende oren
)Ik wilde ook altijd een wit/(appel)schimmel paard, maar dit mocht nooit 'Zij is dan binnen de kortste keren weer zwart'.
Nu hebben we een hond (ras is landseer) geadopteerd (ofzoiets) en hij woont bij ons en is dus van ons, maarrr die is .....Wit, maar dan wel met een aantal zwarte vlekken. Het is een echte hond die van zwemmen houd en hij loopt dan ook zo de sloot in
hij komt er zwart weer uit, maar na een uur of twee is hij weer helemaal wit
* dat je werd aangereden, indd hopelijk wordt dit geen gewoonte, maar dat gebeurd vast niet.
Ik heb nog geen wedstrijd gehad en denk dat ik pas eind dit jaar of volgend jaar ga starten.
Mijn paardje is 4 (wordt alweer 5) en ik wil eerst goed met haar trainen. Omdat ik nu in het examen jaar zit en dus vanaf vandaag examens heb, heb ik een tijdje niet intensief gereden. Ook zijn we nog nooit met mijn paard in de vereniging geweest
dus doen we het rustig aan.Ik heb haar trouwens vanaf juli of augustus vorig jaar onder het zadel, maar we hebben in de winter helaas ook niet echt gereden..
Wel wil ik na de examens regelmatig/bijna elke dag naar de vereniging om daar te rijden en te wennen voor haar. En ook lessen te nemen
Ik wilde dit eigenlijk al eerder, maar omdat ze nog wel jong is en we dus te voet moesten, vond mijn moeder het wel belangrijk dat we haar eerst in de bak even goed gereden hadden enz.
We zijn helaas trouwens ook pas (als het goed is) vanaf juni lid van de vereniging, omdat we voor die tijd toch niet veel gebruik zouden maken van de rijhallen. (niet dat het nu wel zo nodig is in de zomer
, maar het scheelt toch weer de helft van de prijs)Wanneer gaan jullie weer te paard naar een wedstrijd?
8 km heen en terug, 2 proeven. Maar moet dus nog even afwachten of de schade meevalt.

jammer dat het niet super ging, maar toch weer een mooie ervaring lijkt me