Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vorig jaar was het vaak 8 of 9 euro en nu 10 of 12. Dat heeft er ook vast mee te maken. Daarbij is de 1e prijs niet meer zo als vorheen, maar win je iets van 15 euro...Margreetje schreef:Hoe weet je van tevoren dat een wedstrijd op gras of op zand is?![]()
Bij de details op de knhs site zie ik allen indoor/outdoor vermeld staan bij een wedstrijd.
Van sommige locaties weet ik dat de grasbodems er altijd keurig bij liggen en dan heb ik er niet zo'n moeite mee, maar als er dan een concours is op zand start ik daar toch liever.
kleinvosje schreef:Ik start met mijn stuiterbal Z1 dressuur op blote voeten. In de 4 jaar dat we nu wedstrijden rijden heb ik er niet een af moeten zeggen vanwege het weer en de daarmee natte en kapotgereden grasbodem. Als je paard gewoon goede hoeven heeft kan het prima zonder.
Ik vind het inderdaad jammer dat er minder grastoernooien zijn, maar dat heeft ook te maken met het feit dat niet iedereen met een groot weiland daf helemaal naar zijn grootje wil laten rijden.
FriesWytske schreef:Margreetje schreef:Hoe weet je van tevoren dat een wedstrijd op gras of op zand is?![]()
Bij de details op de knhs site zie ik allen indoor/outdoor vermeld staan bij een wedstrijd.
Kun je tegenwoordig op http://www.wedstrijdplatform.nl op zoeken.
Teddy321 schreef:Het valt mij op dat steeds meer ruiters het vervelend vinden om op gras te starten en dus xde wedstrijden opzoeken die op zand worden verreden.
Best jammer, op deze manier zullen steeds meer grote concoursen ophouden te bestaan.
Hoe denken julle daarover?