Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quir schreef:Er wordt nogal geoordeeld op wat jullie niet weten.
Er wordt niet gezegd dat dit het SCHEMA is, lezen is ernstig moeilijk. Ze geeft aan dit graag te willen met het dier!!!!!! En vraagt wat ze wel en niet moet doen, waar ze voor moet kiezen en wat ze moet laten gaan.
Suelza schreef:... en met 8 jaar mag ze een stalletje bij mij reserveren....
Citaat:Gelukkig zijn er dus ook (genoeg) lezers die wel de moeite nemen om het topic te lezen en een prive bericht te sturen en het topic nogal negatief noemen. Bedankt voor jullie bericht in ieder geval en voor het mee denken met haar wat ze het best met het dier kan doen en waardevol voor het paard is.
Sizzle schreef:Citaat:Gelukkig zijn er dus ook (genoeg) lezers die wel de moeite nemen om het topic te lezen en een prive bericht te sturen en het topic nogal negatief noemen. Bedankt voor jullie bericht in ieder geval en voor het mee denken met haar wat ze het best met het dier kan doen en waardevol voor het paard is.
![]()
Zal nog eens meedenken.
Quir schreef:Als ik het terug leest, begrijp ik de conclusie heel goed. Zo is het in ieder geval niet bedoeld!!
We zijn juist wel blij met de mensen die mee denken en die tips/advies geven wat wel of juist niet te doen.
Mijn excuses.
Heb het ook nog even aangepast.