Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MoOtJuHh schreef:Misschien een idee om ipv GPS gebruik te maken van 3(?) stereotype paarden. Dus een shetlander, pony en paard. Ik weet namelijk niet zeker in hoeverre GPS binnen in huis werkt.
Eigenlijk zou de KNHS een intelligent systeem moeten maken, met camera's die detecteren waar je bent en zo het juiste onderdeel voorlezen. Denk alleen dat het erg kostbaar wordt.
Succes met de app, persoonlijk zou ik het niet kopen. Ik laat ze inspreken tijdens de wedstrijd door mijn voorlezer.
Edit: Wat ik trouwens hoor is dat Apple veel strenger is met apps dan Android. Wellicht iets om rekening mee te houden? Nogmaal succes!
Anne_mieke88 schreef:je zou contact op kunnen nemen met deze site: http://www.mygpstracker.nl
Hun hebben wel manieren om tot de meter nauwkeuring te meten..

Reformer schreef:Lianne86 schreef:Vraag me af op GPS zo nauwkeurig is, goed idee hoor, daar niet van
Maar probleem: GPS, als je in een binnenbak rijdt --> vaak is binnen dat bereik toch minder.
Verder wat als je in een bak met een ander formaat rijdt? Kun je een app zo slim maken dat hij dat ook ziet? Of alleen ziet hoe je het in een 20 x 40 bak? GPS zou dan ook nog eens ingesteld moeten zijn op bochten :S Vraag me echt af of dit haalbaar is!
Dat is denk ik ook niet haalbaar. De app zal worden voor de proeven die verreden worden in een 20x40 baan, anders zouden we alle baanafmetingen moeten programmeren en dat is inderdaad niet haalbaar. Het zal gaan werken ( als het gaat werken ) op een 20x40 baan, dus als je een vierkant weiland hebt heeft het weinig zin, of de proef word te snel of te traag voorgelezen.
En zoals eerder beschreven hierboven, er word nu gekeken of de GPS nauwkeurig kan werken. Zo niet dan word het inderdaad op een bepaald tempo. Dan nog denk ik zelf, dat ieder zijn proef kan rijden, zo veel verschil zit er niet in alle paarden mits er in een normaal tempo word gereden ( Dus geen traag bijna in stap vallend paard vergelijken met een paard die alleen maar kei keihard door die baan knalt.. )
Maar dan is het even handig om het met je telefoon zelf op te nemen als je aan het rijden bent (met voorlezer die het inspreekt) dan heb je het ook precies op je eigen tempo + eigen bakafmetingen etc.)
Lianne86 schreef:Normaal tempo is denk ik gewoon goed te doen hoor, en anders pak je op een lange zijde maar even een middendrafje om bij te trekken of iets dergelijksMaar dan is het even handig om het met je telefoon zelf op te nemen als je aan het rijden bent (met voorlezer die het inspreekt) dan heb je het ook precies op je eigen tempo + eigen bakafmetingen etc.)