Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Smaxie schreef:De wedstrijd is inderdaad al over 2 dagen verdeeld. Er is wel een showblok ingelast van ongeveer een uur, dus dan verschuift het hele programma!
Ik mag gelukkig zondag, mijn rubriek begint om 12.30 uur dus dat is een prima tijd! Ik ben daar ook ooit om 00.00 uur de ring in gereden. Max had toen al z´n pyama aan en was al in behoorlijke rusttoestand, dus dat was geen succes!
Reken er maar op dat je wat vroeger moet, Angeliek, want op die tijd zullen een heleboel mensen niet op komen dagen omdat ze het te laat vinden....
janna schreef:Hier in Lunteren hadden ze ook een keer zoiets. Een clubgenoot van mij moest om 23.30 starten op woensdagavond met een pony in de M1. Het meisje was 12 jaar...??? Is dat nu normaal? En als je afzegt, moet je nog inschrijfgeld betalen ook.
Ilindra"]
[quote="janna schreef:Hier in Lunteren hadden ze ook een keer zoiets. Een clubgenoot van mij moest om 23.30 starten op woensdagavond met een pony in de M1. Het meisje was 12 jaar...??? Is dat nu normaal? En als je afzegt, moet je nog inschrijfgeld betalen ook.