Gefeliciteerd. Maar er mogen tijdens een proef geen aanwijzingen gegeven worden. Dat hoort tijdens een les, maar niet tijdens een wedstrijd. Want dan kan ik ook hoog gaan scoren, als er bij mij tijdens de proef nog even aanwijzingen worden gegeven.
Alweer een tijdje geleden! maar wat zijn al me wedstrijden goed gegaan! dankzij die lieve Nigel en Yvonne (Theeglas) natuurlijk! op 24 maart gaan wij ons L-debuut maken
Jammer dat de jury al die aanwijzingen niet heeft opgemerkt. Dat had namelijk geleid tot uitsluiting, zie artikel 116 van het KNHS reglement dressuur. Je bent dus eigenlijk onterecht regiokampioen geworden.
laura0512
Geplaatst: 24-03-13 22:22
wat een leuke pony en wat een goede punten!
AnoukNijhuis
Geplaatst: 30-03-13 18:41
jeetje wat heb jij een mooie pony en kan je goed rijden zeg:O
Ik zie veel foutjes eigenlijk als ik naar het filmpje kijk, maar niet echt grote. Ik denk dat jullie ver gaan komen maar dat commentaar is niet helemaal eerlijk. Dit hoor je in de les te doen en niet tijdens een wedstrijd.
De filmpjes zijn van januari en februari hierna is dit niet meer gebeurd. Maar is er toevallig gewoon niet meer gefilmd ik zal mijn ouders vragen aankomende zondag te filmen. Er is alweer een hoop veranderd