Petitie Paard en Sport abb. als wedstrijdruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:43

_RMHorse_ schreef:
Ik heb 30 betaald ervoor en dacht toch te lezen dat je ook zonder kan dan kost het 16 per jaar

Dat is niet correct. Kost rond de 40,- (zal dit jaar wel wéér duurder zijn geworden) Dat lidmaatschap van 16,- is een individueel lidmaatschap (en is in 2013 al verhoogd naar 17,-) en dan mag je impulsrubrieken rijden en krijg je P&L 4 keer per jaar (als je mazzel hebt, want ik heb m welgeleteld 1 keer in de bus gehad)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:48

Loetie84 schreef:
_RMHorse_ schreef:
Ik heb 30 betaald ervoor en dacht toch te lezen dat je ook zonder kan dan kost het 16 per jaar

Dat is niet correct. Kost rond de 40,- (zal dit jaar wel wéér duurder zijn geworden) Dat lidmaatschap van 16,- is een individueel lidmaatschap (en is in 2013 al verhoogd naar 17,-) en dan mag je impulsrubrieken rijden en krijg je P&L 4 keer per jaar (als je mazzel hebt, want ik heb m welgeleteld 1 keer in de bus gehad)

P&L :o? Waaazzzzzz dah?

Loetie84

Re: Petitie Paard en Sport abb. als wedstrijdruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:42

Paard & Leven...
Zou je mi ook moeten krijgen als westrijd ruiter, want náást je abbo voor de P&S betaal je ook nog eens die 16 (inmiddels 17) euro voor het knhs lidmaatschap als ik me niet vergis.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:23

Noooooooooit gezien....

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:27

Anne_GTI schreef:
Noooooooooit gezien....

Ik ook niet hoor... Eenmalig.

_ilja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 19:29

Loetie84 schreef:
_ilja_ schreef:
Volgende ledenvergadering 20 maart 2013

Waar heb je dat vandaan? Vast niet uit de P&S _O- !

:D Nope internet!! Dus wellicht een idee om deze petitie aan hun aan te bieden tijdens de ledenvergadering met als argumenten;

-milieu onvriendelijk aangezien veel leden hem niet lezen. Waarvoor geen digitale nieuwsbrief voor diegene die geen abb. meer willen op de paard en sport.
-om deel te nemen aan wedstrijden voor iedere portomonnee haalbaar moet zijn.
-De startkaart in verhouding met de startcoupons duurder is geworden.

Iemand nog andere argumenten?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:49

Ik ben ook helemaal voor het afschaffen van dit verplichte blad. De meerdere zogenaamde nieuwtjes staan al weken op internet. Zo veel nieuwe dingen staan er dus toch nooit in.

_ilja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 20:38

De petitietekst is iets wat aangepast! Met dank aan motje11

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:43

Tis alleen wel weer erg stil... Volgens mij zijn veel mensen een beetje knhs-moe. Ik iig wel...

_ilja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 13:35

Ik heb zojuist onze petitie aangeboden aan de KNHS. Hopelijk volgt er een antwoord. Iedereen bedankt voor het tekenen!
Beste KNHS,

Graag willen wij jullie op de volgende petitie wijzen. Er zijn al meerdere petities in omloop, zoals te lezen is op bokt.nl.

https://petities.nl/petitie/het-stopzet ... aard-sport

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:22

Aan de ene kant sta ik helemaal achter afschaffen van het blad. het staat vol met reclame die ik niet hoef. Plus nog extra reclameblaadjes die ook linea recta bij mij in de papierbak verdwijnen. De artikelen die erin staan die bevatten voor mij bekende informatie. Wedstrijdkalender heb ik het blad ook niet voor nodig. Dus ik blader er heel snel door en gooi het dan bij het oud papier. En het is zonde als ik daarvoor zou moeten betalen.

Aan de andere kant schieten we er niet veel mee op. Als dat blad afgeschaft wordt, loopt de KNHS inkomsten mis door reclame en het missen van abonnementsgeld. Dat gaan ze gegarandeerd op een andere manier weer terughalen. Verhogen van lidmaatschapsgeld, startpas enz. Ik denk niet dat we er beter van worden financieel gezien.
Onze oud papierbak zal wel minder gevuld zijn.

Misschien kan de KNHS er een online blad van maken. Dat via internet te bekijken is, alleen als je lid bent via de KNHS site. Zoiets als ze bij Intermediair ook gedaan hebben. Dan kunnen ze er evengoed reclame in stoppen en daar uitkomsten uit halen. En dan kunen wij zelf kiezen of we inloggen om dat te gaan lezen.

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:52

Afschaffen die handel! Stuur gewoon een nieuwsbrief over de mail of een pagina op mijnknhs. Dat blad is reteduur, en de wedstrijden zelf kosten ook veel, die 30€ wil ik dan liever aan inschrijfgeld betalen dan een onzinnig blad wat vaak alleen maar KNHS propaganda is :o

edit; 30 ipv 40