. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jumbo12 schreef:Geryon schreef:
Denk je dat paarden een 1.60m parcours springen als ze het stom vinden? En ook dressuur zouden paarden fijn moeten vinden, ze worden er immers beter van in het lijf, kunnen de ruiter beter dragen etc. JUIST als paarden met hun hoofd naar de grond lopen, zijn ze ontspannen etc. (als dat op een correcte manier verkregen wordt). Dus niks van je reactie gaat op.
wat denk je wat een prof doet als het paard weigert voor een hindernis?
jajaa , die kan dan een paar zweepslagen verwachten ^^
waardoor die echter alsnog gedwongen word .
jumbo12 schreef:
)
jumbo12 schreef:wat denk je wat een prof doet als het paard weigert voor een hindernis?
jajaa , die kan dan een paar zweepslagen verwachten ^^
waardoor die echter alsnog gedwongen word .
minajtje schreef:Luz_ElenaE dat is een duidelijke uitleg, dankjewel. is ook eigenlijk heel logisch wat je zegt over die paarden uit de subtop, dat dat juist de paarden zijn die kapot gereden worden. de paarden die ik kreeg aangeboden zijn inderdaad paarden uit de subtop, geen olympische
had ik eigenlijk zelf kunnen bedenken.. die olympische paarden worden helemaal in de watten gelegd, die zijn veel waard. maar vind toch dat ze weinig paard kunnen blijven, het gaat allemaal om presteren. want ik denk niet dat je ze zonder dekens en alles in de wei ziet staan..
Maar als ik hem tussen de witte hekjes ziet lopen, dan doet ie zijn stinkende best opeens wel, terwijl hij thuis nog al eens lui kan zijn.