ong. 5-6 FNRS F'proeven per najaar, in 't voorjaar nk carrousel en laatst ook meegedaan met zitcomp.
BloHal
Geplaatst: 19-12-12 22:36
Ik ga meestal 1 a 2 keer per maand
Kyarahh
Geplaatst: 20-12-12 10:27
Toen ik nog wedstrijden reed, startten we bijna iedere week. Als ik nu weer op wedstrijd ga wil ik hooguit 1x per maand gaan, het moet ook nog leuk blijven voor zowel het paard als voor jezelf
Eerder ging ik om de week. Soms twee keer per weekend als het uitkwam. Bij de paarden ben ik denk ik nog maar 6 keer gestart in een jaar tijd ivm veel blessures en veel pech. Met Appie wil ik in maart gaan starten. De zomermaanden zijn voor mijn vader erg lastig om mee te gaan dus ben dan blij als ik een keer in de maand kan. Elk weekend vind ik teveel. Voor mezelf dan. Als ik met Appie ga starten wil ik eerst kijken hoe het allemaal loopt en gaat. Hij heeft nog niet veel wedstrijd ervaring dus wordt eerst veel kilometers maken.
listiglistje
Geplaatst: 20-12-12 10:35
ongeveer 12 x per jaar, meestal vanaf april t/m oktober.
x_ldc
Geplaatst: 20-12-12 10:36
Ik rijd ook 1x per maand wedstrijden, bevalt me prima (:
Eerder starte ik bijna elke week..maar toen had ik nog geen kindje.. Nu start ik 1 of 2 keer per maand.. Nouja vanaf januari proberen we dat weer op te pakken..Dit jaar heb ik helaas maar 4x kunnen starten ivm de regen in de zomer en daarna werd mijn paard ziek..(dus alle wedstrijden af moeten zeggen)
Ik probeer ze allebei zo'n 2 keer per maand mee te nemen. Waarvan 1 keer dressuur op thuis locatie en dan het liefst nog ergens springen. Soms ook 3 keer per maand, dan nog een keer dressuur ergens anders.. Ik zie thuis wedstrijd niet echt als een wedstrijd.. Of ik nou gewoon rijd of een rondje tussen de hekjes
GelbrichDDH
Geplaatst: 20-12-12 19:53
2 ,3 of 4 keer en dan om en om met ene pony dressuur en andere pony springen.
eluderennie
Geplaatst: 20-12-12 21:10
Ik ga 3 keer per maand op wedstrijd, zomers en swinters.
Ik heb nu even een wedstrijdstop maar ik hoop vanaf januari weer minimaal 2x per maand te gaan. Bij mijn eigen vereniging kan je altijd op zaterdag en zondag starten, dit wil ik ook gaan doen
In de zomer vaak meer dan in de winter. In de zomer ga ik vaak twee keer per maand maar soms zit daar ook een tweedaagse wedstrijd bij. Of soms drie keer per maand in de zomer. In de winter ga ik niet zo vaak, soms 1 of twee keer per maand maar soms ook 1 of 2 maanden helemaal niet. Ik sta nu op een stal met een binnenbak maar op mijn vorige stal had ik alleen een buitenbak dus als die bevroren was ofzo kon ik niet trainen dus ook geen wedstrijd rijden.
AnneRekers
Geplaatst: 26-12-12 16:05
paar keer per jaar jammer genoeg, Ik kan zelf nog niet rijden met de trailer dus kan niet altijd iemand vinden om mij en me paard te vervoeren.
maar 1x per jaar is toch wel het leukste wedstrijd . dat is in Ermelo bij knhs, haflinger weekend en daar komen over de 100 haflingers op af. geweldig!