Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sappos schreef:Lekker offtopic, een stuurfout die dit tot gevolg had of iemand die bewust zn paard slaat
ookal zal dat natuurlijk lang niet altijd zo zijn... en degene die de wedstrijd toen organiseerde is nét zo erg, paardje stond een keer te schuren, hij pakt de teugels, en dan met dat ijzeren ding aan de gesp begon hij op dat hoofd te slaan, en dat stopte gewoon niet meer, ik was echt het liefst die bak in gerend hoor... beestje had nét een paar maanden stil gestaan door een blessure dus die had al genoeg pijn aan zijn benen... Sappos schreef:Dit waren duidelijk mensen met geld en een paard. Niets geen paardenmensen want er was 0 begrip voor de pony. Helaas doet die pony het volgende keer wel gewoon weer
Pardon Eenitram? Jij vindt dit normaal? Het is toch geen voorbeeld voor de kinderen? Waar gaat het dan heen als wij onze kinderen zulke voorbeelden geven
Ik vraag me ook af waar de grens ligt, krijgt t kind dan ook klappen als ze het niet goed doet?
Jolandaa_ schreef:heb jij je bril niet op??
Ik zie anders een kar die om valt, geen bewuste actie.. Als de bit door de mond heen gaat, dan is dit geen opzet.
beetje vage redenering en nogal off topic
Idiote gedachte. Dan is t een stuk makkelijker inderdaad om je profiel maar leeg te laten...
eenitraM schreef:Nu zie je een keer iets verkeerd, en roep je dat de hele wereld van de pot is gerukt.
TS, jij moet je ogen openen en niet meteen zo over anderen praten.

pniekepnak schreef:eenitraM schreef:Nu zie je een keer iets verkeerd, en roep je dat de hele wereld van de pot is gerukt.
TS, jij moet je ogen openen en niet meteen zo over anderen praten.
Wat is er toch met jou aan de hand, wat geef je een rare reacties de laatste tijd... Gaat alles wel goed met je?
Jouw reactie lijkt me meer een beetje relschopperij, zoals ik je dus in meer topics zie doen de laatste tijd. Jammer.