Hebben jullie wel eens te veel punten gehad ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:27

ja, in de L1, Dancer had t bit op losrijterrein vast enz.. je kent dat geklier van een jonge pony wel.. had ik 172 !! wwooohhh damn :S

en ik heb 194 in de B gereden.. alhoewel.. dat was wel een superproef Haha! hehe ik had gewoon 16 x een 8!! en maar 1x een 6 Haha! wat was ik blij toen Haha! 30 punten verschil met nr 2 Haha! wooohhh coool joh Haha!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:18

ja , afgelopen voorjaar op het Limburgse fjordenconcours. Ik reed een B proef en de jury kwam eerst uit haar auto om te vragen of dat dezelfde Pieke was die zij kende vande vorige eigenaars en ja, dat was hem. Kreeg al complimenten dat hij er zo super uitzag , zo anders. Toen had ik voor een matige B proef, (was wel netjes, maar niks bijzonders vond ik zelf) 192 punten. vond ik gewoon genant. Maar het leuk was dat 's avonds mijn instructrice belde en helemaal hyper was dat zij op haar wedstrijd drie winstpunten had gereden. Kon ik meteen ook opscheppen, haha !

Maar op zich houd ik daar niet van, die weggeefpunten, ik wil wel het gevoel hebben dat ik ze verdien

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:26

Nou ik heb zelf nooit zulke hoge punten gehad. Maar laatst bij ons op stal was een jury en die had de eerste plaats in de B 199!! punten gegeven. Het is echt geen grapje. Ze had trouwens iedereen van die hele hoge punten gegeven in de B.

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:06

Ja, ik was er toen wel blij mee natuurlijk, maar als ik nu terug kijk denk ik echt van... *slik* hoe kan ik daar een winstpunt voor gekregen hebben Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:12

Sall schreef:
Hmmm nee eigenlijk niet. Meestal was het wel reeel (puntjes doen het niet, op de e)
Ik reed met een pony tussen de paarden, vaak zaten we wel bij de winstpunten en in de prijzen, maar echt een uitschieter in de hoogte... nee.

Te hoge punten betekend toch niet meteen een uitschieter zoals 170 of hoger? Met 145 punten kun je ook al veel te hoog zitten, als je echt een proef verkloot hebt.

Mijn zusje (en vroeger ik) heeft ook wel eens te hoge punten. Ook wel eens te laag. Een keer 176 voor een simpel, matig (maar foutloos) proefje, terwijl ik die zelf voor 162 had geschat (ik zit meestal redelijk warm). Dat was dus onterecht. Maar ook wel eens 145 ofzo, als ik het toch wel 155 waard vond.

Als jezelf gelooft dat jij altijd te laag gejureerd wordt, dan ben je volgens mij verkeerd bezig als ruiter. Dan is het niet altijd te laag gejureerd, maar gewoon altijd te slecht gereden.

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:00

In het jaar 2002 ben ik van januari t/m september 2002 gestopt met paardrijden ivm zwangerschap ik zat toen in de klasse L2 met 4 winstpunten. Ik haalde in elke proef eigenlijk wel 1 winstpunt. In september 2002 ben ik weer gaan rijden. Door de keizersnee belvalling was ik totaal mijn balans kwijt. januari 2003 ging ik voor het eerst weer een wedstrijd doen en wat denk je, ik dee 2 proeffen en haalde in beide proeffen 2 winstpunten totaal die wedstrijd dus 4 winstpunten. Altijd lekker natuurlijk maar dat was het niet waard. Het was 2 mooie proeffen rond de 160 vond mijn vriendin die jury is en ikzelf eigenlijk ook wel. Maar daarin tegen gebeurd het ook wel eens dat ik te weinig punten heb gekregen dus dat trok het mooi recht. En dit alles nog met een fries paard

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:06

Ik had een keer 183 punten die ik niet verdiend had vond ik. Maar je hoort me er niet over klagen hoor Knipoog

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:59

Ik had ene keer in de L2 wel een leuek proef gereden met mn eige beestje! ze zeiden van te voren al: als je bij die jury ene winstpunt rijdt dan rij je echt goed! dus ik ree maar even 170 Tong uitsteken de andere proef die niet veel slechter of beter ging dan de 1e had ik 153 Verward naja ut zal wel!
Met een pony die ik heb gereden had ik bij de selectie wedstrijden van de 2 proeven ook altijd 1 x 172 in de M1. Met de kampioenschappen had ik het gemiddelde over de proeven van 170 pnt! terwijl de 2e plaats hjet gemiddelde had van 159 ofzo???? Haha! Haha!: Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:51

Dat komt wel eens voor. Soms vind ik dat ik te weinig punten gekregen heb. Laatst had ik 152 en had ik er minimaal 10 meer verwacht en een week later hadden we 166 en dacht ik dat ik 10 punten minder zou hebben...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:03

Ik heb wel vaak dat ik hoog gejureerd werd, maar een keer was het echt extreem.
Het was mijn eerste wedstrijd buiten, en ook nog maar een van mijn eerste wedstrijden op die pony.
Was in het M2, het ging zó ongelooflijk slecht. De voltes moest ik rond trekken en hij ging omhoog... Verder staakte hij nog drie keer en galoppeerde aan in de middendraf..........
Resultaat: (ik dacht ongeveer 140)----> 157 punten en 4e plaats :S :S .

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:48

Zo heb ik ook een keer een afschwuelijke proef gereden, tegen de hand, verkeerde galop, loppie in de lucht en hiniken aan 1 stuk door, racen. Reslutaat 160 punten. was helemaal verbaasd.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:16

had een keer een jurylid dat drukker met zn koffie was dan met de proef....en dus een flinke bokpartij volledig miste! En ik maar gewoon doorrijden en proberen te kijken alsof er niks gebeurd was Pling

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:24

Nou heb ik wel vaker, dat ik zelf het gevoel heb dat ik het helemaal heb verknald en als ik het op de camera (soms nemen we de proef op) terugkijk, zie ik dat het eigenlijk best meevalt....raar eigenlijk

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:16

Ik had echt een keer een Kl*te proef gereden en ik zag veel meer combinaties die echt 1000x beter hadden gereden en toen was ik 1e geworden met 165 punten!! Ik was wel blij of zo maar toch.....