Denk dat ik het toch maar eens ga proberen, maar eerst maar even een aantal keer oefenen "ergens anders"
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die helemaal niks van paarden weet en ook amper waar ik mee bezig ben, hoewel dat al wel steeds meer wordt natuurlijk.. Hij zij laatst al 'nou die volte moet wel ronder hoor en er mag best meer impuls zijn
.
maar ik weet nog steeds altijd de proeven uit mijn hoofd. 
RusselNuwell schreef:Wellicht een idee om een advertentie op boktmarkt/marktplaats te zetten voor een groom. Denk dat er genoeg jongere meiden (12-14) zijn die het heel leuk zouden vinden om mee op wedstrijd te gaan, en met een beetje oefening zouden die prima in staat moeten zijn om een proef voor te lezen?
magic_lover schreef:Het schijnt idd fijner te zijn de proef uit je hoofd te rijden, omdat je dan echt vol geconcentreerd bent op je proef en je paard.
Denk dat ik het toch maar eens ga proberen, maar eerst maar even een aantal keer oefenen "ergens anders"
Maar nu mijn paard goed laadt, denk ik dat hij niet altijd meer mee gaat. Dus dan kan wss de verzorgster van mn Fjord wel lezen of ik regel iemand anders.

CleovG schreef:Ook is het vervelend als de jury van de ring naast je een belletje geeft om te starten als je zelf halverwege bent. Schrik hier toch altijd van omdat ik dan denk dat ik verkeerd gegaan ben
Gelukkig waren de juryleden zo aardig om daar geen punten voor af te trekken