Ik heb dit seizoen bij HTC gezeten, vond het maar niks. (De regio waar ik bij zat iig) Ze hebben aan het begin van het seizoen veel beloofd, trainingsweekend enzo, maar daar is niks van gekomen. Ook sprak bij de trainer niet zo aan, dus hier ben ik mee opgehouden...
Over de inhoud, wij hebben afgelopen seizoen: * 4 ijkmomenten gehad, waaronder 1 nationale dag (Dit was wel erg leuk) * Om de week 1 training * 1x een mentalcoaching (Had je weinig aan) That's it..
Ik heb ook nog steeds niets gehoord. Maak echt iedere dag zenuwachtig de brievenbus open in de hoop dat er een uitnodiging in zit, maar nee hoor. Ik ben ook Z1 dus zou in princiepe een uitnodiging moeten krijgen. Een vriendin van mij heeft vorig jaar TTC gedaan en ze vond het echt super. Ik zou dus erg graag meedoen.
Ik wacht ook op de uitnodiging.. Naja meer op de begeleidende brief. Ik wil nog meer informatie, en dan pas de keuze maken... Maar helaas nog niks ontvangen
Ik heb via een trainer gehoord dat de trainingen zeker door gaan komende winter, maar dat 'ze' nog met de KNHS aan 't overleggen zijn over de criteria. Waarschijnlijk gaan ze de selectiedagen niet meer in de herfstvakantie gepland krijgen. Weet niet of dit allemaal waar is. Heb het maar 'van horen zeggen'.
Heb een mailtje teruggekregen. Ze zeiden dat het traject wat later begon deze winter en dat ze nog aan het kijken waren voor een geschikte datum, maar dat het sowieso niet meer in de herfstvakantie plaats ging vinden. (Er zijn dus ook nog geen uitnodigingen verstuurd) Zodra er informatie was, zouden ze het op de site vermelden.
Site van NHB Deurne dus dan maar in de gaten houden!
TTC Deurne is vanaf M1, of was in ieder geval vorig jaar zo. Eerste jaar was wel vanaf L1. Er scheen nog onduidelijkheid te zijn, vandaar dat er nog niks bekent is. Op Deurne zelf weten ze ook nog vrij weinig...
agee
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-12 23:18
Heb toevallig vandaag gehoord dat ze waarschijnlijk in de kerstvakantie de selectiedagen gaan organiseren en dan vanaf januari de trainingen. Het gaat dus wel door lijkt het.
Ik hoor van een van de instructeurs dat t zeker door gaat en dat de selectiedagen in de kerstvakantie zouden zijn. Van 8-12 heb ik nog niets gehoord. Wordt toch wel tijd.