Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:50

Ashley5760

Re: Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:10

Kijk leonie scheelt weer paar jaartjes sparen ;). Al vrees ik wel dat je het moet omstoten en opnieuw bouwen :$

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 08:57

Haha. Ik vind mijn baan prima hoor ;).

Maandag opent de inschrijving geloof ik. Ik twijfel echt nog een beetje. Ik weet niet of mijn paard bomproof is bij enorme drukte bij het losrijden...

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:24

Leonie ze hebben buiten 2 bakken (1 niet zichtbaar vanuit binnenbak) dus ik ga daar gewoon losrijden hoor (eerste keer iig).

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 10:45

Gister is de inschrijving geopend.

Gezien de weerverwachting, denk ik dat buiten rijden alleen met snorkel kan :D.
Ik weet het nog niet, maar volgens mij kan je tot donderdag bij schrijven dus ik wacht even de weersverwachting af.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 20:22

Wow het zit al vol!

Wel grappig. Paardje dat ik in mei verkocht heb, word er uitgebracht door de nieuwe eigenaresse in de B :D

Ik ga kijken, niet starten dus, want vol is vol geloof ik. Vind het wel prima, nu hoef ik niet te kiezen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 23:15

Haha is wel vaker eerste paar keer ;). Leuk dat is die schimmel toch?
Lisanne doe jij wel mee ?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 08:25

Ja dat is die schimmelmerrie. Meisje zit hier ook op bokt (niet heel actief). Ben wel heeel benieuwd hoe die eruit ziet en hoe die het doet :D.

Idd. Doe jij wel mee, Lisanne? Ik kom wel kijken dus dan kunnen we meeten ;).

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 08:48

ik ga niet helaas ! wilde samen met een vriendin gaan, maar die kon niet duss..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 08:51

Is er nog iemand gegaan? ik ben uiteindelijk toch niet gaan kijken ivm overwerken en wijziging van de plannen. Volgende keer weer een kans :D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:15

Hoi hier de groom van Lisanne :D ze had 180 punten.
Ambria viel nogal stil tijdens de proef terwijl ze met het losrijden lekker voorwaarts was :?
In een verlichte buitenbak kon ze relaxt losrijden. In de losrijbak binnen was het druk.
Een stalgenoot werd omver gereden door een meiske op een pony. Niks geen sorry ofzo >;)
2 stalgenoten vielen in de prijzen met 195 en 190 punten (6e en 7e plaats), en 2 stalgenoten hadden 165 en 174 punten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 15:52

Leuk Leuk. Maandag zijn de inschrijvingen weer.
Goed te horen dat je gewoon lekker buiten los kon rijden.

Ik ben paar dagen op vakantie geweest dus niks training (onder de man iig). Denk dat ik deze dus ook maar over sla helaas. Volgende dan maar?

Wie gaat er zich inschrijven voor de 19de?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:20

Ik ook niet. 19e is te vroeg hij begint nu net lekkerder te lopen, morgen les maar conditioneel (+spieren) nog echt te weinig ga dat beest niet in de stress jagen omdat ik zogenaamd perse wil rijden.
30e nov is volgende? Kan ik dus ook niet :( zit ik in westfalen vrijdag t/m zondag. En dan is het pas weer eind januari.... Dus vrees dat het niks word. Neem hem keer mee naar zevenaar (hebben ook vaker op vrijdagavond oefendress) en vanaf januari in principe officieel...
Dus iedereen die wel mee doet veel succes ;).

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:45

Ik doe a.s. vrijdag weer mee in Asten, hoorde net van stalgenootje dat ze ons heeft ingeschreven. Als het goed is starten we als 21e :)

Vorige keer kon ik in alle rust losrijden in de buitenbak, was ideaal, aangezien het binnen erg druk was. Hoop dat ik vrijdag ook weer buiten los kan rijden, en ik hoop dat Ambria deze keer wat actiever is in de proef, al moet ik zeggen dat ze het nu niet slecht doet, al heb ik sinds de vorige wedstrijd pas 2x gereden :')

Jij doet niet mee, Leonie?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 15:51

Ik heb gewoon ingeschreven. Als ik buiten los kan rijden overleef ik het wel, en dat die proef niet ideaal gaat zijn weet ik zelf ook. Maar de ervaring alleen al zal erg goed zijn voor hem denk ik. Nog even groom regelen, maar dat zal wel los lopen.

Wel verzoek tot zo laat mogelijk starten ivm werk. Werk vaak tot 18 uur op vrijdag, dan nog terugrijden (40 min als het meezit), omkleden, poetsen, vlechten, erheen rijden (30 min ongeveer) en opzadelen en losrijden. Dus zeker pas rond 20 uur starten anders haal ik het nooit.

Van vorige keer is er trouwens geen uitslag te zien geweest he?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:36

Leuk dat je ook meedoet! Als je hebt gevraagd of dat je zo laat mogelijk mag starten, dan zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn :)

Nee, er is geen uitslag, alleen de personen die in de prijzen vallen worden omgeroepen in de kantine.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 18:35

Nou Grooms zijn geregeld. We zullen zien what happens. Hoop wel dat het droog is alleen anders word het een natte bedoeling, want met 12 man in zo een klein bakje kan ik gewoon echt nog niet met dit paard.

Jij moet ook in de klasse B toch Lisanne? Zullen we elkaar wel tegenkomen.

Benieuwd of het paardje dat ik verkocht heb dit voorjaar ook weer meedoet met haar nieuwe amazone.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:39

lisanne1989 schreef:
Ik doe a.s. vrijdag weer mee in Asten, hoorde net van stalgenootje dat ze ons heeft ingeschreven. Als het goed is starten we als 21e :)

Oei ik moet vrijdagavond aan het 'werk' dus? }>

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 23:52

Haha Leonie, groomS nog wel.. goed bezig! Voor vrijdag hebben ze tot nu toe droog weer voorspeld, nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk droog blijft!
Ik doe ook mee in de B. Welke startpositie heb jij eigenlijk bij het inschrijfformulier doorgegeven?

Yvette, ik wilde je morgen een berichtje sturen om alles af te spreken, maar inderdaad, vrijdag mag je weer aan het 'werk' :P

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 09:55

haha ja ik doe het gelijk goed ;). 2 of 3 mensen gaan mee. Wel heeft er 1 haar been gebroken tijdje terug dus die fungeert meer als mascotte dan als groom haha.

Hoop idd dat het droog blijft want ik wil wel echt buiten losrijden. Ik was nu als 15de.
Trokken ze vorige keer extra tijd uit voor de proeven om combinaties tijd te geven aan de ring te wennen of evt achteraf van commentaar te voorzien? Normaal gezien zou ik het wel moeten redden als 15de mits het niet super snel gaat allemaal.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:34

De startlijst staat op de site, ik moet als 21e starten, en zag dat jij als 15e moet starten, Leonie.

Je mag voordat je proef begint, zoals ook bij de officiële wedstrijden, een rondje door de ring rijden, maar echt extra tijd krijg je niet :n
(kon dat vorige keer ook wel gebruiken.. die witte hekjes zijn heel erg eng volgens Ambria! :P)
Achteraf commentaar, je bedoelt meteen nadat je de proef gereden hebt? Helaas niet, aangezien de jury boven in de kantine zit..

Er doen in totaal 4 mensen van onze stal mee in de B morgen, dus er komen genoeg supporters en grooms :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 10:11

Jammer dat ze niet wat extra tijd gunnen en geen extra feedback geven. Anderszijds duurt het dan wel een stuk langer en dan kunnen er dus minder mensen starten wil je niet midden in de nacht klaar zijn.

Ja ik zie het dat ik 15de sta. Is wel erg krap, maar ik denk net haalbaar. Mits geen file of andersinds iets wat tegenzit.

Nu nog hopen dat het droog blijft!

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:08

Ja, aan de ene kant wel jammer, maar ook begrijpelijk.

Verwacht eigenlijk niet dat er morgen files staan ivm de herfstvakantie. Waar staat jouw paard eigenlijk op stal?

Ze hebben voor morgen nog steeds droog weer voorspeld, en ook redelijk warm!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:13

ik sta in Heeze. 30 min rijden ongeveer met trailer.
Geef op me werk morgen aan dat ik echt om 17 uur weg moet en dan crossen! Snel vlechten (kan ik gelukkig behoorlijk snel als me paard meewerkt :D) en meteen weg. Terwijl ik vlecht kunnen grooms auto in laden en trailer aankoppelen. Scheelt weer 10 minuten. :)
Dan moet het goed komen.

ga jij met het paardje in jou profiel? Dan kan ik je morgen herkennen :D.
Bij mij is het het paardje dat als laatste in mijn profiel staat.

Die schimmel die erbij staat is er morgen ook dus haha. Start als laatste. Wel leuk om die nog eens te zien. Hoewel ik dan denk ik me paard terug brengen ben.
Geven ze je coupon eigenlijk gewoon mee of moet je erop het laatst bij zijn?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:24

Jij kunt tenminste snel vlechten.. bij mij ligt het tempo denk ik net wat lager, maargoed, moet het vaker gaan doen, zeker als ik volgend jaar officieel start, dan zal ik er snel genoeg handigheid in krijgen (hoop ik!) Wel makkelijk om zoveel grooms te hebben dan ;)

Ja, ik ga met het paard in mijn profiel. Maar ga eerst losrijden in de buitenbak, dus misschien dat ik je daar al wel zie, ipv binnen :)
Dit was onze groep met de vorige wedstrijd in Asten: (ik sta rechts)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHNXQP6V.jpg

Leuk dat je vorige paard ook mee doet morgen. Die deed vorige keer toch ook mee, niet? Hoe had ze het gedaan?

Volgens mij kun je je coupon pas afhalen bij de prijsuitreiking. De vorige keer was dat ongeveer 15 tot 30 minuten na de laatste start in de B.