Waarom HC starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PetraJhaan

Re: Waarom HC starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 00:57

Hoi, HC starten is vooral handig als je wil weten of je aan het volgende niveau toe bent. Je kan ook naar een groentjes concours gaan, oefenwedstrijd. Heb je geen startkaart nodig.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 01:30

GamblersCup schreef:
Natuurlijk heb je een startkaart nodig, anders komt iedere hotemetoot met van alles onder het zadel op wedstrijden aanzetten "om uit te proberen" :D

Ja, terwijl ik dat juist heel fijn zou vinden. Ik zou het heel leuk vinden om met m'n paard af en toe eens een keertje te kunnen starten, gewoon zodat zij dat eens ziet en ik aan m'n zenuwen kan werken, zonder dat het me direct zo verschrikkelijk veel geld kost...

DienekeTY

Re: Waarom HC starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:52

Ik snap wel dat je een startkaart nodig hebt om HC te kunnen starten inderdaad. Ik wist ook nog niet of je nou wel of niet HC mocht starten zonder startkaart maar dat antwoord heb ik nu dus :)
Wel jammer, ga volgende week naar Ameland met het paard van mijn zus ( eigen geblesseerd ) en wou daar graag een wedstrijdje meerijden alleen heb ik dus geen startkaart met dat paard en kan ik niet meedoen helaas.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:55

of als je al aan je punten zit, en je nog niet over wil gaan, maar wel het wedstrijdritme wil houden :P