komt vast wel goed:) je moet altijd het juiste draadje te pakken hebben en dan krijg je de vlecht weer uit het roosje en dan kun je de draadjes er ook zo uit halen
Ilsevdhoek
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-12 23:13
rooswita schreef:
komt vast wel goed:) je moet altijd het juiste draadje te pakken hebben en dan krijg je de vlecht weer uit het roosje en dan kun je de draadjes er ook zo uit halen
Chaos ja bedoel je knipt wel alle zichtbare draadjes doormidden, maar je hebt er altijd een bij dat als je die dan doorknipt het hele vlechtje eruit gaat, maarja dan heb je inmiddels als wel 4 keer geknipt.
Nee ik moet nog ff wachten op me draad, want had het vorige keer toen ik ging proberen of ik wel met naald en draad kon werken, van iemand geleend en nu haalt iemand het voor menin Duitsland want daar was het vorig jaar heel goedkoop en die was daar nu weer op vakantie, dus volgende week kan ik het pas weer proberen, helaas
Kan je het ook voor het uitproberen met ander draad doen om ff te kijken of het eruit halen lukt
Want het is toch niet voor een wedstrijd dus dan maakt de netheid toch niet uit
belle_boef
Geplaatst: 13-07-12 10:35
En doordat het pektouw plakt blijven je roosjes zitten, met ander draad vallen ze er zo uit Maarre in Nederland is het ook niet duur om aan te schaffen hoor
Ik doe er volgens mij nu al een jaar of twee mee en ben nog niet op de helft. maak altijd ongeveer 6/7 roosjes. Kan er nog wel een paar jaar mee doen en het is helemaal niet duur. Gewoon touw kun je niet gebruiken. Pektouw is gewaxed en houd de roosjes op zijn plaats. Ik knip de touwtjes na cc door en trek ze er zo uit.