Ben benieuwd hoe iedereen afgelopen weekend gegaan is. Bij mij was het drama! Sjongejonge wat was hij stout. Hij stond niet aan de hulpen, maar op de galophulpen explodeerde hij. Hoe tegenstrijdig! Maar goed. Puntenresultaat was 203 en 200. Hoog gejureerd! Ik dacht dat ik in de 180 of 190 zou eindigen. Zo voelde het in ieder geval...
AnoukvW schreef:Sharon, je kan best wel af en toe kur rijden hoor hier in de buurt

Ja dat weet ik. Ik bedoelde eigenlijk meer dat je bij ons met kampioenschappen (kring & regio) pas kuren hebt vanaf het Z2. Nog 3 punten en ik ga eraan beginnen. Lijkt me zo gaaf!!
Wanted2003 schreef:Hallo allemaal,
Ik meld me hier ook. Ik heb mijn Z2 debuut ook al gepland staan! Mijn paard galoppeert heel gemakkelijk, dus appuyementen en wissels zaten er zo op. Het is allemaal nog lang niet bevestigd, maar ik ga het maar gewoon wagen. Ik wil voor de selecties beginnen een beetje handigheid krijgen in de proeven.
Welkom!
Wanneer ga je debuteren?
romy46 schreef:Ik heb ook zo'n meedenker... soms heel schattig maar ook erugh onpraktisch en het vereist een snelle ruiter, en dat ben ik niet echt. De vliegende wissels springt ze eigenlijk heel makkelijk, maar soms hoef ik ze alleen maar te denken, en dan is het al gebeurt... de galopappuyementen naar rechts gaan aardig, naar links vindt ze erg moeilijk ( ze heeft sowieso moeite met lengtebuiging, komt door haar bouw maar ook door overmatige spanning van mij).
Dus hebben we nog best wat te trainen voor we over kunnen! Ik zag in een van de z2 proeven een slangevolte 5 bogen in galop voorbij komen. Ze is kan een goede contra, maar nu de wissels erop zitten in combinatie met het voor mij gaan denken, zie ik daar een heeeeeeeel groot probleem in!
Haha ja! Dat meedenken is zeker niet altijd handig! Ik had zondag weer troubles met het achterwaarts, voorwaarts in galop. Voor ik het wist ging ie al!!
Kan me voorstellen dat die slangenvolte moeilijk wordt als je een paard hebt dat graag wisselt. Ben ook wel benieuwd hoe Vanquish daarop gaat reageren!