Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leonie87 schreef:Goed om te weten dat het 4 starts zijn en niet 4 wedstrijden! Ik overweeg deze pas idd ook te nemen. Nou zal ik maar 1 proef starten, maar toch!
Even off topic vraagje voor ik onnodig een eigen topic open.
Als ik bij startpas aan vragen kijk krijg ik heel groot in beeld dat ik geen startpas kan aan vragen op het moment. Meer mensen hier last van? (of iemand die even wil kijken of dat ook zo is bij hem haar?)
DanielleB schreef:leonie87 schreef:Goed om te weten dat het 4 starts zijn en niet 4 wedstrijden! Ik overweeg deze pas idd ook te nemen. Nou zal ik maar 1 proef starten, maar toch!
Even off topic vraagje voor ik onnodig een eigen topic open.
Als ik bij startpas aan vragen kijk krijg ik heel groot in beeld dat ik geen startpas kan aan vragen op het moment. Meer mensen hier last van? (of iemand die even wil kijken of dat ook zo is bij hem haar?)
Bij sommige verenigingen kun je het ook niet digitaal zelf aanvragen, dan moet je je vereniging inlichten om het aan te vragen
ik heb net het volle pond betaald en start waarschijnlijk ook in oktober pas.. maar misschien ga ik er wel even een telefoontje aan wagen