Foto's hindernissen SGW Barchem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:36

Tja Michael, niet iedereen is nou eenmaal zo'n held als jij... Tong uitsteken

On topic: ik vind Barchem een van de mooiste crossen die er is. Vanaf die bult heb je een prachtig uitzicht over driekwart van het parcours, handig punt om te filmen. En een supermooie omgeving, maar dat hebben de meeste crossen wel.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 08:55

Miky0 schreef:
Goh die L cross was wel wat korter zeg, Kheb mee gedaan in de M pony's,

kort verslag
Dressuur kl* te zoals gewoonlijk maar punten belachelijk 138 Stond ik dus 18e mee
Springen zat ik te stinkmoddern, ben je normaal M, SGW veel lager en gooi je de laatste 2 eraf! Verward Cross ging super, bij die heuvel na de waterpartij alleen een stop, nouja miste de hindernis als je de heuvel af komt, dus de rechtstreekse route genomen! Wie nog meer? In t m was ik weer eens de enige met t lef, stelletje mietjes. uiteindelijk 8e! Kun je nagaan hoegoed er werd gecrossed Bloos

tja, misschien kan de rest iig een fatsoenlijke dressuurproef neerzetten.

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:46

Leuk om de reacties hier te lezen. Ik ben lid van de vereniging Barchem en wij hebben dus geholpen met het hele gebeuren. Het was weer erg gezellig.
Ik heb 2 dagen in de omroep van de cros gezeten dus waarschijnlijk hebben jullie me wel gehoord, samen met een man. Wat opviel dat er toch heel veel weigeringen waren *LOL* Maar gelukkig zijn er maar weinig ongelukken gebeurt

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 00:54

Gefeliciteerd!
Ik heb ook mee gedaan bij de M'pony's en vond het best pittig. Vind de overgang van de L naar de M behoorlijk groot Scheve mond Nu ben ik ook niet zo'n crossheld (ben meer van t springen) dus bij jou zal t vast goed gaan!: Succes! Maar goed maakt verder niet uit ik doe t niet voor de prijzen want heb met de dressuur al een achterstand van 40 pt haha. Had dus ook maar 130, springen wel foutloos en 3 weigeringen in de cross. Dat laatste was een beetje jammer maarja niets aan te doen..

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:12

Ah nog een niet Dressuur held! Er zijn er dus gelukkig meer,

En ja de overgang van de M is 'groot', Tis tegenwoordig ok gewoon zo, die L crossen werden steeds lager, BV. Neede was dit jaar lager voor de L dan t jaar ervoor (als je t mij vraagt) En ook is het zo dat Barchem altijd de zwaarste en meest technische cross van het jaar is, dus net de overstap en 3 weigeringen is nie zo slecht hoor, Volgende keer beter Knipoog

Je moet t toch ook aldoende leren, ik heb t geluk dat ik met training oost van Ria Wes mocht mee trainen. En dat ik ook uit een SGW familie kom, Dat scheelt al veel! Haha!