Heb niet het idee dat er voorzichtig gepunt word bij de 1ste paar starts.
Ik zeg altijd.....rij een goede proef en dan moeten de volgende combinaties maar zien of ze daarboven kunnen komen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) een gelijkwaardige combinatie minder punten geeft dat de eerste combinatie die ze gezien hebben.Jibbel schreef:Aranel schreef:Ik heb er zelf weinig van gemerkt, maar soms hoor ik wel eens dat jury's minder hoge zouden geven aan de eerste paar starts omdat ze nog geen vergelijkingmateriaal hebben.. Mja, ik weet het niet hoor.
Maar dat zou toch ook raar zijn..? Als jury beoordeel je een proef op het rijden,het plaatje en hoe alles uitgevoerd wordt. Het is niet zo dat ze op een dag maar 10 winstpunten te vergeven hebben en dus voorzichtig moeten uitdelen ofzo.
Ik denk dat het vooral een goede 'smoes' is voor de ruiters die dat zeggen om zelf te accepteren dat ze hun paard nog niet helemaal lekker voor elkaar hebben.
(tot de 300 dan).Ostra schreef:Ik denk dat het wel moeilijker is als je achter een proffessional moet die een hele strakke proef neerzet is toch als ammateur moeilijk.