startkaartvrij starten rondom Amersfoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 20:21

tinaaz schreef:
oke, nu zeur ik, maar een fries is toch geen koudbloed. Dus dan kun je toch ook niet meedoen aan koudbloed wedstrijden?

Veel koudbloedwedstrijden zijn wel opengesteld voor friezen, ondanks dat ze officieel gezien warmbloeden zijn ;)

Anne_mieke88 schreef:
Nou de wedstrijd van koudbloedwedstrijden.nl gaat niet door.
Het zijn selectiewedstrijden die alleen met startkaart gereden kunnen worden :(

Dus er is maar 1 startkaartvrije wedstrijd in de buurt ?
Ik wil best half uurtje rijden hiervoor maar dan moet ik wel weten waar!

http://www.koudbloedwedstrijden.nl is een website waar meerdere wedstrijden op verzameld staan, dit is niet een site of vereniging die al die wedstrijden organiseert ;)

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 20:24

WenK schreef:
Veel koudbloedwedstrijden zijn ook voor friezen opengesteld, zo-ook de koudbloedwedstrijden van het NSvT en sowieso de wedstrijden in Grave en Leusden.

Oke, dat wist ik niet...
Succes met zoeken, ik weet er hier nog wel een paar, maar daar heb je niet zoveel aan in het noorden :o

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 15:41

Hallo Mensen,

Ik heb dus opgegeven 16 juni in Groenekan, en 30 juni in Lunteren (deze zou niet doorgaan, maar ben gemaild dat er heeeel misschien plek was voor mij dus hoop dat deze nog steeds doorgaat :) )

Nu wil ik er meer gaan opgeven, alleen weer gezocht maar kan dus weer niets vinden voor later. Weten jullie nog wat?

Ik heb manege's in de buurt gemaild en allemaal kan je er alleen starten MET startkaart.