monica08 schreef:Manny schreef:Bij mij is de kop eraf!
Het inrijden ging super, Ze liep heerlijk:). Alleen toen we de ring in moesten vond ze he nodig on te gaan stijgeren. Proef vol spanningen etc. Had 159 punten. De tweede proef er gelijk achteraan( er waren mensen uitgevallen) voor mij echt in mn voordeel kon zo doorrijden. Ging gelijk een stuk beter en had 174 punten.
Ondanks al mn rampsenerios die ik had uitgedacht, viel het allemaal nog mee

.
174 punten voor een debuut waarbij je zelf allemaal rampscenario's had bedacht vind ik netjes hoor!! Lekker veel km maken en ervaring op doen

Ik was/ben ook super blij. De eigenaar vroeg zich al af of ik wel het goeie paard had mee genomen:). Ik had wel het idee dat ze het leuk vond een beetje rond hobbelen tussen andere paardjes...
Cissi_D schreef:Mijn startpas is binnen en m'n paard is voor de eerste keer met de vrachtwagen mee geweest naar de rijvereniging. Ik kan er dus niet meer onderuit! Heb drie wedstrijden gepland vanaf eind mei, maar eigenlijk wil ik eerder al op pad..
Mijn paard is nog nooit op wedstrijd geweest, ik heb alleen fnrs proeven gedaan.
Ik zou zeggen opzoek naar een wedstrijd die eerder is! Ik zou ook eerst pas eind mei, maar het kriebelde zo dat ik dus al afgelopen weekend ben geweest. En ontzettend van genoten! Gewoon doen