Nieuwe Mijn Knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Re: Nieuwe Mijn Knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:23

Bij configuraties staan de standen van jezelf met dat paard en bij dieren de hoogste en laatste stand van het paard, dat hoeft dus niet je eigen stand te zijn.
Het grote nadeel voor ruiters met veel passen bij configuraties is dat elk springpaard er 2 keer in staat, omdat ze in 2 klasses mogen starten. Deze staan niet bij elkaar en al helemaal niet op enige logische volgorde. Bij mij staan daar nu dus meer dan 1000 paardennamen, onmogelijk dus om een stand te vinden. Voor standen doe ik nu dus maar ouderwets opbellen.

Ik ben nog achter iets leuks gekomen trouwens, om een startpas aan te vragen hoef je nu alleen nog maar een naam te weten, geen nummers. Als universele startpashouder kan ik nu kostenloos een startpas aanvragen bij bijvoorbeeld Oncarlos, Utasha en Parcival, maar ook bij overleden paarden als Backgammon en Hors La Loi.
Nu verwacht ik niet dat hiermisbruik van gemaakt gaat worden, maar een fout is zo gemaakt. Als je bijvoorbeeld een pas bij Valencia wilt, dan krijg je een hele rij Valencia's, de verkeerde is dan snel aangeklikt.

Ik heb van de week een mail gestuurd met mijn punten van kritiek, maar nog niks op terug gehad. Als dit nog lang duurt ga ik natuurlijk voor de gein wat startpassen aanvragen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:24

snapt iemand wat dat 'cummulatief' is? (even los van de typo)

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:27

schoentje schreef:
Bij configuraties staan de standen van jezelf met dat paard en bij dieren de hoogste en laatste stand van het paard, dat hoeft dus niet je eigen stand te zijn.
Het grote nadeel voor ruiters met veel passen bij configuraties is dat elk springpaard er 2 keer in staat, omdat ze in 2 klasses mogen starten. Deze staan niet bij elkaar en al helemaal niet op enige logische volgorde. Bij mij staan daar nu dus meer dan 1000 paardennamen, onmogelijk dus om een stand te vinden. Voor standen doe ik nu dus maar ouderwets opbellen.

Ik ben nog achter iets leuks gekomen trouwens, om een startpas aan te vragen hoef je nu alleen nog maar een naam te weten, geen nummers. Als universele startpashouder kan ik nu kostenloos een startpas aanvragen bij bijvoorbeeld Oncarlos, Utasha en Parcival, maar ook bij overleden paarden als Backgammon en Hors La Loi.
Nu verwacht ik niet dat hiermisbruik van gemaakt gaat worden, maar een fout is zo gemaakt. Als je bijvoorbeeld een pas bij Valencia wilt, dan krijg je een hele rij Valencia's, de verkeerde is dan snel aangeklikt.

Ik heb van de week een mail gestuurd met mijn punten van kritiek, maar nog niks op terug gehad. Als dit nog lang duurt ga ik natuurlijk voor de gein wat startpassen aanvragen...

nee ik weet dat het niet je eigen stand hoeft te zijn alleen het chipnummer van 't mennen komt niet overeen van een van mijn paarden of pony's die ik ooit op wedstrijd heb uitgebracht dus dat kan het niet zijn, dus gewoon een foutje denk ik

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:48

Lielle schreef:
snapt iemand wat dat 'cummulatief' is? (even los van de typo)

Iets bij elkaar opgeteld, maar ja, wat dan :+
Als iemand het weet?

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:52

@celine: Was ook een reactie op Lotte ;)

Maar van de data klopt idd weinig. Ook van de hoogste stand van de ruiter (1e tabblad bij standen) klopt niks. Mijn eigen hoogste stand is daar lager dan verschillende standen bij configuraties.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:54

schoentje schreef:
@celine: Was ook een reactie op Lotte ;)

Maar van de data klopt idd weinig. Ook van de hoogste stand van de ruiter (1e tabblad bij standen) klopt niks. Mijn eigen hoogste stand is daar lager dan verschillende standen bij configuraties.

haha oke sorry
Nee klopt idd vrij weinig van, hopelijk komt dat nog anders kunnen ze t beter weglaten :P

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:01

Ik kan wel inloggen maar er staan verder geen gegevens of een menu waar ik sportstand kan aantikken,heb net al een mailtje gestuurd naar servicedesk,en gisteren naar ledenadministratie die zeiden dat ik wel geactiveerd sta met het juiste paard en dergelijke,dussss.....??

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:17

Als je ingelogd bent moet je ook nog op het kopje 'mijn knhs' klikken, dan kom je pas in het goede gedeelte. Of heb je dat al gedaan?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:27

Oh gelukkig, ik ben niet de enige die niet alles kan vinden...

Ik beheer ook de Mijn KNHS van de vereniging en ik kan niet alleen de huidige leden zien, maar ook alle oud leden inclusief de paarden die ze nu in de wedstrijden hebben. Vind ik persoonlijk ook een beetje gek. En inderdaad bij de verkochte paarden/pony's zie je nu de standen/uitslagen van de nieuwe ruiters.

Moet zeggen dat ik het verder nog niet echt gebruiksvriendelijk vind. Met name het verenigingsgedeelte is omslachtig en traag.

En ben ik nu gek of is deze omslag naar het nieuwe Mijn KNHS ineens uit de lucht komen vallen? Zo logde ik nog in in de oude omgeving en zo ineens de volgende dag zag het er anders uit en werkte het ook heel anders.

Ben vorige week aan het worstelen geweest met het aanvragen van een wedstrijd. Kreeg er maar geen extra gegevens bij zoals contactgegevens, welke rubrieken/proeven er gereden worden. etc. Nu logde ik gister weer in en ineens had ik allemaal extra tabbladen waar ik dit wel in kwijt kon. Nu lukte het dus wel om de ! van de foutmeldingen weg te krijgen en was het vraagprogramma ineens goedgekeurd.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:31

schoentje schreef:

:D :D OMG, ik kan je beter maar vast een telefoonnummer van een psycholoog in de buurt gaan geven geloof ik. :+

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:31

Heb alles aangeklikt wat er aan te klikken valt,zit ook gewoon in mijnknhs maar het enige wat ik krijg te lezen is dit:

Welkom bij Mijn KNHS, het ledenplatform van de KNHS. Heb je al een Mijn KNHS account? Dan kun je rechtsboven inloggen. Heb je nog geen account? Dan kun je links een account aanmaken.

In Mijn KNHS kun je al je sportgegevens vinden, zoals je sportstanden en de resultaten van de door jou gereden wedstrijden. Je kunt startpassen aanvragen en de gegevens van jouw paarden updaten. Ook vind je hier de meest complete en actuele wedstrijdkalender, kun je aanmelden voor de KNHS nieuwsbrieven en op termijn ook inschrijven voor wedstrijden.

We wensen je veel plezier met je Mijn KNHS account. Mocht je vragen en/of suggesties hebben dan kun je tijdens kantooruren contact opnemen met de servicedesk van de KNHS: 0577-408300. Je kunt natuurlijk ook altijd een mail sturen: servicedesk@knhs.nl

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:01

Heb jij boven die lap tekst geen donkerblauwe balk met 'home', 'Mijn KNHS' en 'Mijn Wedstrijden'?

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:39

Schoentje bedankt!

Wat verstaat de KNHS dan onder laatste stand?
Want dat is in mijn geval niet de laatst gereden wedstijrd.....

@Paddenpad: Even je balkje onderin je beeld helemaal opzij slepen. rechtsboven in het beeld zit een login knopje. Alleen valt deze op veel schermen weg door de onlogische vormgeving van de knhs. (Even slepen met balkjes dus)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:17

huidige stand is de hoogste stand die het paard op het moment loopt, die hij dus op zijn laatste wedstrijd gelopen heeft. Laatste wedstrijd is gewoon de laatst gereden wedstrijd, maar ze zijn maar tot 10 maart bij. Maar natuurlijk zullen niet al die data kloppen, het blijft natuurlijk de KNHS hè ;)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:20

Zijn er meer Orun opgeleide instructrices die geen vermelding van dit diploma bij 'mijn opleidingen' en 'mijn kwalificaties' hebben?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:13

Ik idd ook niet, maar het is ook al heel lang geleden dat ik de opleiding gedaan heb. Ik weet eigenlijk niet waar mijn diploma is dus ik kan het niet eens meer bewijzen. Nu doe ik er ook vrij weinig mee, maar ik vind het idd opvallend dat mijn ORUN-diploma er niet bij staat, maar mijn ponystand wel. Dat laatste is toch echt een stuk langer geleden.

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:38

Hihi maar dan klopt mijn huidige stand dus voor geen meter....
Onze laatste wedsrijd waren we B+18 in de standen van de KNHS.
Enne hij heeft sinds 2010 geen M meer gelopen :P Dus dat dit er nog steeds staat..... (als laatste stand he)

Tja.... dat is de KNHS

@ KG_Images en Fitzroy mijn instructrice heeft dat idd ook! erg slecht! net alsof je hem nooit hebt gedaan.

De KNHS site ligt er wel continu uit zeg! En dan kun je bij de 5e keer vernieuwen eindelijk eens inloggen :(

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:17

Net nog even gekeken en alles is netjes ingevuld,dus mailtje heeft wel gewerkt,echter de opleidingen staan inderdaad niet ingevuld maarja vind ik ook niet zo boeiend,weet het zelf,ben allang blij dat de rest van de gegevens allemaal kloppen zodat er geen misverstanden ontstaan op de wedstrijden.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:29

KG_Images schreef:
Zijn er meer Orun opgeleide instructrices die geen vermelding van dit diploma bij 'mijn opleidingen' en 'mijn kwalificaties' hebben?

ja bij mij staat het er ook niet bij
wel mijn net afgelopen cursus BL jureren

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:13

KG_Images schreef:
Bij mij staat die er ook niet bij. De juryopleidingen wel.
Er staat wel een geannuleerde ORUN bij van een jaar eerder, toen heb ik de ORUN niet gedaan omdat ik de IZ-cursus mocht doen en één cursus tegelijk leek me toen wel voldoende.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:20

Hoe kan je nog zien hoe hoog het paard zelf heeft gelopen?
Dus niet alleen de combinatie stand, maar ook het hoogst behaalde niveau ruiter en paard apart van elkaar?

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 18:47

Mijn standen en dan bij dieren. Bij configuraties staan de standen van de combinatie.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:21

Ik vind het nogsteeds erg zoeken naar de informatie. Maar vind het wel leuk dat je precies kan terug zien waar je welke wedstrijd heb gereden met welke punt.

hynstefamke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:44

ah ik lees het al,er zijn er dus meer die met dit probleem zitten met inloggen.
ik krijg als ik op mijn KNHS voor leden klik idd ook dat zwets verhaal van als je al account hebt dat je dan bovenin in kunt loggen.... NOT !!!!!En er staat in blauwe balk boven niks van home, mijn knhs en ????.
en net wat er al gezegt werd,de pagina van het inloggen was eerst zo makkelijk en zo klaar,maar dit is een regelrechte RAMP!!! als ik op inloggen klik dan krijg ik een klein schermpje met daarboven in windows-beveiliging en dan de tekst:voor server wedstrijden.mijnknhs.nl op EKNHS zijn een gebruikersnaam en wachtwoord vereist.
nou heb ik geen gebruikersnaam en ww aangemaakt in windows beveiliging,omdat ik dat niet gebruik,maar geprobeerd met de gebr.naam en ww van mijn knhs in te loggen en dat wil ook niet!
krijg na 2 x proberen blanco pagina.zijn er nog meer die dit probleem hebben??? ik denk het bijna wel?!
en op de vorige inlogpagina bij het bekijken van mijn standen is mijn voormalig paard en stand er ook uit geknikkerd,fijn.....en mijn eigen paard staat er niet eens in!ik houd dus altijd thuis zelf de standen bij,gewoon met pen en papier,zo weet ik wat mijn standen zijn en kunnen ze mij niet belazeren.
ik vind het allemaal maar rare toestanden daar.ze hadden idd eerst alles beter voor elkaar moeten hebben i.p.v alles binnen een paar maanden door te drukken.en wie zijn er weer de dupe van het hele verhaal en mogen overal weer achteraan??????WIJ !!!! bah.hoop dat ze dit snel gaan oplossen!!

Kimberley6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 18:20

Ik heb precies hetzelfde probleem als hynstefamke!
Met dat windowsinlogscherm kan ik wel 3 keer achter elkaar inloggen, daarna komt het schermpje niet meer terug, maar hou ik een compleet witte pagina over.. Leuk als ik straks via de knhs mezelf moet gaan aanmelden voor wedstrijden >;)