Op zoek naar Sponsor.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Op zoek naar Sponsor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:40

Maar als ik een sponsor zou vinden, wat zou ik dan terug moeten geven?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:41

Jouw naamsbekendheid. Als jij je in de kijker rijdt, staat je sponsor ook in de schijnwerpers, dat is wat ze willen, maar dat gebeurt niet in een B-proef.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:42

Je zult alleen een sponsor weten te vinden als je behoorlijk presteert in de sport, jezelf in de kijker rijdt. Paarden rijdt waar een stukje naam aan verbonden kan worden.....

Dat gaat je niet lukken op deze leeftijd met zoveel gebrek aan ervaring, hoe talentvol je wellicht ook bent. Dat zul je eerst moeten laten zien door te gaan starten en dat kan pas met een passende pony/paard.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:43

Zoek nu eerst maar een lease/bijrijdpaard en ga daar mee starten.
Ik zou niet direct zo hoog inzetten..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:45

Je bent 14, tijd zat om een bijrijdpaard/leasepaard te vinden :j

Rome is niet op 1 dag gebouwd, als je écht talent hebt
zullen er vast wel mensen zijn op wiens paarden je mag rijden zodat je je talent kan uitbouwen,
maar ik denk niet dat mensen bereid gaan zijn jouw stalling te betalen...

Zoals eerder gezegd: er zijn ook goedkopere stallingen :j
Als je stalling al een probleem gaat worden qua kosten,
hoe dan met DA, TA, materiaal gaat ook al eens stuk etc.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:45

Er gaat echt niemand zomaar het geld voor de stalling voor jouw pony betalen, dream on, dat zit er echt niet in. Als je ouders je pony niet kunnen financieren zit dat er gewoon niet in.

Dus: zoek naar een bijrijdpaard/pony. Kijk op de bokt markt of op marktplaats en dan is het vooral veel geluk hebben. Ik zou zorgen voor een paar goede foto's die je mee kunt sturen, dat zegt meer dan de rij ervaring die je hebt.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:51

Als de manege vind dat je talent hebt, kunnen zij dan niet een paard beschikbaar stellen waarmee je KNHS wedstrijden kan starten? Dat je dus met 1 vast paard je lessen en je wedstrijden rijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:52

Ik zal het proberen. Ik hoop dat ik een bijrijdpaard vind, maar weten jullie mischien een paar bijrijdpaarden in [naam]/in de buurt van [naam]?

En zo gaat het helaas niet op onze manege. Ik weet ook niet waarom.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:59

Jammer dat je niet in de buurt van Deventer woont, we hebben hier een leuke talentvolle merrie van Lancet lopen die jammer genoeg niet op haar niveau gereden word.

Kan je niet wat sponsoren bendadern in je buurt (grote auto merken, keukens) en anders de rabobank eens contacten.
Leg dit plan en je school wel goed naast elkaar, voor je het weet zul je moeten kiezen tussen de paarden en school en heb je misschien op latere leeftijd weer spijt van.
Een gedegen opleiding is voor altijd, paarden over het algemeen niet.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:02

Gewoon zelf een advertentie zetten, niet af gaan zitten wachten tot iemand out of the blue je wat aanbiedt.

Natasja1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:03

Inderdaad zelf aan de slag gaan, zet advertentie's, mail de manages/stallen in je buurt.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:11

Ik neem aan dat de manege waar je rijdt een FNRS-manege is. Als je zo actief meedoet aan de wedstrijden daar, zul je inmiddels aardig hoog in de F-proefjes rijden? Dan zou je eens kunnen overleggen op de manege of je een manegestartkaart zou mogen aanvragen. Vanaf F8 mag je KNHS B starten en vanaf F12 KNHS L1. Natuurlijk mits de manege daarmee akkoord gaat... Maar gezien ze je zo'n talentvolle ruiter vinden is dat misschien een goede manier om officiële wedstrijden te gaan rijden. Als dat echt goed gaat, is het vinden van een sponsor wellicht ook haalbaarder.

Ook de tip om te onderzoeken of je voor een handelsstal kunt gaan rijden vind ik een goede.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:16

Begin gewoon met werken op een handelsstal in het weekeinde. Daar krijg je de meeste kansen.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:18

En zoek daarbij ook iemand waarbij je mag groomen op wedstrijd, daar leer je heel veel van!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:31

Een sponsor zit er voorlopig niet in,die heb ik ook nog niet gevonden.
Maar een bijrijdpaard moet te doen zijn.
Anders even geduld tot je 16 bent en met een brommer op pad kunt.
Vraag bij bepaalde stallen om een werkstage voor de vakantieperiode,dit kan meestal intern.
Zo leer je een hoop,ook al zal het bij zadelen blijven.
Als je wilt komt het echt wel goed met hard werken.
Maar de top is helaas alleen voor een enkeling weggelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:48

Ik heb net twee bijrijdpaarden gevonden op marktplaats. De ene ruiter zoekt een ruiter voor haar paard dat veel potentie heeft voor de toekomst, en de ander heeft een pony waar ze niet zo fanatiek meer mee is en graag een ruiter die heel fanatiek veel wedstrijden wil gaan rijden. Ik heb op allebei gereageerd. Hopen dat het wat wordt! :D

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:58

kijk zo kom je verder en heb je ook nog tijd voor je studie.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:00

Enne...laat het prinsenstadverhaal echt los hoor, daar zul je nooit geholpen worden om hoger op te komen!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:04

Ik lees net reacties over of de manege niet een paard ter beschikking wil stellen voor de ruiter.
Mij lijkt de kans dat ze zoiets zullen doen niet zo groot.
TS zal dan extra moeten trainen, terwijl de manege het paard ook in de lessen mee wil hebben lopen.
Ze winnen er misschien een beetje naamsbekendheid mee, maar zijn daarnaast ook een paard voor 50% kwijt.

Maarja, niet geschoten is altijd mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:16

Ik heb hier trouwens wat foto's van een springwedstrijd. Het is al weer een half jaar geleden dat ik deze wedstrijd heb gereden. Het was 50 cm, maar het leek eerder op 30 cm. Ik spring in de les 60 cm omdat we niet hoger mogen springen met manegepony's, omdat ze dat niet aan zouden kunnen. Ik was bij deze wedstrijd 1ste geworden. Ik spring normaal op Bella, een bonte springpony die altijd wint, maar dat kon deze keer niet en toen moest ik op Ludo. Ook een hele goede springpony, maar hij kan nog weleens bokken en is niet bepaald de aller snelste. Daarom ben ik er zeer trots op dat ik met hem eerste ben geworden in deze wedstrijd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto's zijn dus van een half jaar geleden, en ik rij nu ook alweer stukken beter. Ik ga zondag weer twee wedstrijden rijden, dan zal ik kijken of er iemand foto's kan maken.

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:27

Sorry, maar op de foto's zie ik alles behalve een goede ruiter. Verkeerde afstanden rijden, verkeerde zit/ houding. Ga op zoek naar een bijrijdpaard en neem goede priveles!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:45

nolanlover schreef:
Sorry, maar op de foto's zie ik alles behalve een goede ruiter. Verkeerde afstanden rijden, verkeerde zit/ houding. Ga op zoek naar een bijrijdpaard en neem goede priveles!

Dat is wel heel hard gezegd he, je hebt het hier tegen een hele nette, gemotiveerde veertienjarige....Een beetje opbouwend blijven! Het meisje kan blijkbaar toch heel goed met de dieren overweg en durft te rijden. Haar houding moet nog flink aan gesleuteld worden, maar ze heeft nergens gezegd dat ze niet wil leren toch.

Resistance, ik denk dat je voor de tijd dat je nu rijd, het echt al heel goed doet. Maar vergis je niet in de overgang van manegepaarden die niet alleen door jou worden gereden en waarbij je vrijwel altijd onder begeleiding rijd, naar een privépaard waar je het helemaal zelf uit moet zoeken. Dat is echt een groot verschil. Let dus goed op dat je ergens terechtkomt waar je goed en vaak begeleid wordt. Als je echt wilt gaan scoren op wedstrijden tenminste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:45

Ik vind dat je een ruiter niet op foto's kan beoordelen. Het is een manegepony waar ik daar op reed, en zoals ik al zei, dit is een half jaar geleden, en ik had eigenlijk op Bella moeten rijden, maar dat kon opeens niet (ik had Bella al ingeknot toen ik te horen kreeg dat ik opeens op Ludo moest) en ik had nog nooit op Ludo gereden, laat staan springen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:46

Ik heb dus al een paar bijrijdpaarden gevonden. Ik heb een mailtje aan de eigenaars geschreven. Hopen dat ik iets terug krijg :)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:48

Resistance schreef:
Ik heb dus al een paar bijrijdpaarden gevonden. Ik heb een mailtje aan de eigenaars geschreven. Hopen dat ik iets terug krijg :)

Goedzo! Gewoon zelf actie ondernemen.
Enne, goed opletten waar je terecht komt he, zeker met het doel dat jij voor ogen hebt is echt niet ieder paard geschikt. Als je nu een beetje selectief bent heb je daar straks alleen maar plezier van.