Wanneer opgeven voor de volgende klasse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:35

Ess_Ramona schreef:
Als ruiter en paard er klaar voor zijn.
Niet overgaan omdat je de 10 winstpunten hebt, maar pas als jullie het echt kunnen :).

Helemaal mee eens!
Eerst maar eens zien of het allemaal wel zo loopt als je van tevoren in gedachten hebt gehad.
En het blijft de vraag of je na 10 winst uberhaupt al wel klaar bent voor de volgende klasse.... Je mag niet voor niks doorrijden tot 30 punten ;)

PartoutZ

Re: Wanneer opgeven voor de volgende klasse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:51

Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik ga nl wel na 10 winst over, ook al ben ik nog niet klaar voor de volgende klasse. Zolang ik maar geen verlies rijd vind ik het best. Als het echt slecht gaat train ik een paar weken langer door voordat ik weer op wedstrijd ga. Daarnaast vind ik het ook zonde van mn geld als ik door ga in een klasse waar ik mn doel al bereikt heb. Zondag ga ik bijvoorbeeld M2 starten voor het eerst. Ik zou M1 kunnen starten, wat ik wss doe moet twee vingers in mijn neus. Het M2 is daarintegen nu juist een uitdaging voor mij om beter te gaan presteren.

MJR84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 16:42

Mijn doel ligt inderdaad anders; lol hebben, ongeacht de klasse.
Ik rij liever langer door in een klasse met redelijke scores dan dat ik met 10 punten direct overga naar een hogere klasse en dan onderaan de uitslagen bungel...
Thuis trainen we uiteraard al wel op hoger niveau :D

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:16

Ik had het laatst weer ik had me voor een paar L2 wedstrijden opgegeven maar heb dit weekend nog een L2 wedstrijd en als ik dan mijn laatste puntje haal mag ik M1. Nu heb ik de verenigingen van de andere wedstrijden gemaild dat ik zondag laat weten of ik M1 mag en dan zetten ze het over :) ondertussen weet ik bij welke verenigingen ze wel of niet over zetten :)