Dus ik vind de "eer" al helemaal geweldig! Als ik win dan zijn het vaak bekers, omdat dan de goeie niet mee doen
(die gaan meestal voor het geld.....) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die mis ik in het rijtje.
Als je een cadeaubon geeft voor een ruitersportzaak weet je ook zeker dat het geld naar het paard gaat, en wordt uitgegeven bij een eventuele sponsor.
. Maar van dit lijstje vind ik een deken het leukste
. Sjolvir schreef:Liever geld,
of gebruiks artikel (met het risico dat je binnenkort 20 halsters hebt en ik schaar onder de gebruiks artikelen,
ook de dekjes, dekens, alles dus).
Bon is ook leuk, echter als je dan op wedstrijd bent waar je niet zo vaak komt en de bon voor 10 euro
ook nog eens 30 km de andere kant op weg komt... Geef ik die meestal dan maar weer weg.
Maar ook omdat de financiële middelen vaak voor een deel bij een sponsor wegkomen. Ook in de lagere sport vertrouwen veel organisaties nog op sponsoring. Voor een sponsor is het natuurlijk fijn om te zien dat er op zo'n manier ook "reclame" wordt gemaakt op de wedstrijd
Kan me wel voorstellen dat dat voor die kant van het plaatje een pluspunt is.
s6801881 schreef:Sjolvir schreef:Liever geld,
of gebruiks artikel (met het risico dat je binnenkort 20 halsters hebt en ik schaar onder de gebruiks artikelen,
ook de dekjes, dekens, alles dus).
Bon is ook leuk, echter als je dan op wedstrijd bent waar je niet zo vaak komt en de bon voor 10 euro
ook nog eens 30 km de andere kant op weg komt... Geef ik die meestal dan maar weer weg.
Tegenwoordig hebben steeds meer winkels gelukkig ook een webshop. Ik vind een cadeaubon zelf daarom eigenlijk wel leuker. Ten eerste omdat de andere helft van de combinatie er dan ook van profiteertMaar ook omdat de financiële middelen vaak voor een deel bij een sponsor wegkomen. Ook in de lagere sport vertrouwen veel organisaties nog op sponsoring. Voor een sponsor is het natuurlijk fijn om te zien dat er op zo'n manier ook "reclame" wordt gemaakt op de wedstrijd
Kan me wel voorstellen dat dat voor die kant van het plaatje een pluspunt is.
miss_lizje schreef:Aangezien er geen universele cadeaubon bestaat voor ruitersportwinkels

handdoek, washandje en een gastendoekje. 
en aan het eind van de competitie krijgen alle deelnemers een... jawel, grillworst! als je nou een aantal keer wint heb je zo een stuk of 6 worsten in de koelkast liggen
) 

vanwege zijn hoge energie gehalte heeft de pony een uitgebalanceerd voerschema en daar mag wel iets van afgeweken worden... maar niet te veel 

ik vind het vaak nog leuker om ere metaal te krijgen, als herinnering aan wat ik bereikt hebt 
) en beker/deken als herinnering. Ilsemarie schreef:Waarom staat het leukste er niet bij? Een beker
Ik heb dus "andere suggestie" en geld aangevinkt. Ik vind persoonlijk een beker met lint nog altijd het leukste, anders geld. Nadeel van cadeaubonnen vind ik altijd dat het vaak alleen bij een winkel daar in de buurt kan, of je moet weer speciaal naar een bepaalde winkel. Veel dingen heb je ookal, vaak heb je een voorkeur voor verzorgingsproducten en dergelijke.
Wat betreft de bekers, ik blijf dat toch het leukste vinden, zou daar dan wel bij willen vermelden dat het wel leuk zou zijn als het geen standaard bekers zijn... een beetje creativiteit daarin of bv jonge kunstenaars iets te laten maken, dat maakt het veel leuker natuurlijk. Ik hoef ook niet tig van dezelfde, maar wat bijzonders is het leukste!