.... En ze hebben ook op de manege les een instructeur die heel goed kan uit leggen hoe je een halve grote volte kan rijden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.... En ze hebben ook op de manege les een instructeur die heel goed kan uit leggen hoe je een halve grote volte kan rijden. wendyenbram schreef:waarom wordt hier op bokt toch altijd zo gehakt op anderen.
Hebben jullie dan niet in de gaten dat er een hoog leeftijdsveschil zit tussen de schrijfsters?
en wat de een hoog vind vind de ander laag. voor een Z ruiter is dit natuurlijk heel laag, En natuurlijk zijn we hier allemaal Z ruiters?
Dit meisje is misschien wel heel blij met haar kunnen, en is ze pas weer een niveau hoger gegaan. misschien wel hoger dan haar vriendinnen, en daarom heeft ze dat dan opgeschreven.
Maar nee bokt ziet gelijk weer kans om een jong kind belachelijk te maken.
Zelfs ik leeftijd 31 toch eigenlijk al mijn hele leven in de paarden, maar niet fanatiek, en er een poos uit geweest. heb vaak vragen die ik dan ook gewoon stel. in iemand anders zijn ogen misschien dom, maar voor mij toch echt een serieuze vraag.
Ook heb ik wel eens een antwoord op een vraag die iemand anders stelt. Ik durf soms geen eens antwoord te geven, bang voor wat medebokkers weer voor commentaar hebben.
kun je niet normaal antwoorden? op een vraag van een meisje/jongen die stukken jonger is dan jij? geef dan geen antwoord! maar ga je hier niet ophemelen t.o zo`n jong ding dat nu misschien geen vraag meer durft te stellen.
en mocht het toch een "nep"vraag zijn? dan heeft diegene alleen maar wat ze wil aandacht!
succes verder en probeer eerst maar een na te denken voor je reageert in dit soort topics.
en tsja ik blijf er bij dat iemand die op hoog niveau wedstrijden rijdt toch wel zou weten wat een halve volte is
Maar hee, ik kan er de lol wel van inzien, maar vind een opmerking erover dan niet onterecht..