Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_tarja_ schreef:Ik vind het een hoop geld, zeker als je 2 proeven rijdt of met 2 paarden start. Zou ik in het outdoorseizoen zo 60 euro kwijt zijn!
Alles gaat omhoog, maar vind het wedstrijdrijden wel ontzettend duur geworden laatste jaren.

lucifertje schreef:Jeetje dat gaat wel erg duur worden! Voor mij is dit ook het laatste jaar dat ik kan starten. Zou erg jammer zijn als deze verhogingen roet in het eten gooien.
Wat ik niet snap, is dat bij de pony's de max 7€ is.. Waarom daar €7 en bij de paarden allemaal zo vaag..
Ik geef niks om het winnende geld maar ik snap dat het een leuke bijkomstigheid is.
Dan vraag ik mij af, waarom 5x het startgeld, waarom niet 2x zodat je je proef eruit hebt (indien je 2 proeven start, anders 1x). Dat scheelt tocht weer in de kosten en kan overall het startgeld bedrag naar beneden toe!

ratjelover schreef:nicky_rilana schreef:M.b.t. het startgeld ... ik vind 10 euro al veel
Eens! Al vind ik dat het er ook aan ligt wat ze dan aan prijzen hebben. Al meerdere keren meegemaakt dat ze €10 per proef vragen en gebruiksvoorwerpen als prijzen uitreiken
ponyparadijs schreef:Maar het is dus niet verplicht voor de verenigingen om die 12,50 te vragen. Want jullie hebben het allemaal over die 15 euro maar dan heb je een verplichte prijzen schaal en ben je verplicht geld prijzen te geven. Tot 12,50 ben je vrij en mag je dus ook gebruiksartikelen geven.
Thanks voor de update! Laten we hopen dat het startgeld zo blijft...