Startpas, waarom niet in PAS voormaat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ukkielinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:16

Ik heb al wel een dikke rekening gehad, helaas nog geen nieuwe 'startpassen' mogen ontvangen..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:47

vereniging gemaild. kreeg een antwoord dat ze zo'n mailtje nog nooit hadden gehad waar de rekening bleef.. haha
Heb hem inmiddels binnen..
Zo jammer dat die P&S verplicht is.. lees hem niet. betaal er wel voor.. :(

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:50

Donna89 schreef:
vereniging gemaild. kreeg een antwoord dat ze zo'n mailtje nog nooit hadden gehad waar de rekening bleef.. haha
Heb hem inmiddels binnen..
Zo jammer dat die P&S verplicht is.. lees hem niet. betaal er wel voor.. :(

niemand leest de P&S :+

Donna89

Re: Startpas, waarom niet in PAS voormaat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:15

I Know... tis gewoon zo'n jammer geld... haha

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:51

Ik vind de paard en sport altijd wel leuk hoor!
Altijd wel een leuk artikel in.
Uitslagen en regels....
Ik zie t probleem niet (alleen dat ik dat van die voorlopige passen was vergeten te onthouden, had het wel gelezen)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:33

Ik wilde dus net een topic openen hierover..

Ik dacht ineens, oliebol, heb mijn pas nog niet binnen en heb morgen CC, maar lees hier net dat je als er niks gewijzigt is je pas pas in april krijgt.. pfieuw..

Ik kreeg het al ff benauwd.. :oo

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:09

malloesje schreef:
KarinvdM schreef:
Nu zit half Bokt te mekkeren dat P&S zo'n waardeloos blad is, maar als iedereen dat blad nu gewoon eens ging lezen... Daar heeft het allemaal duidelijk in gestaan. :roll:

Dan moeten ze de belangrijke info niet laten ondersneeuwen door alle artikelen die iedereen waardeloos vind ;)

Je kunt hem toch doorbladeren en de kopjes lezen?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:42

Kimberley84 schreef:
Factuur vorige week pas gekregen misschien vertraging ivm de feestdagen vakanties etc?

Ik wel factuur gekregen en betaald maar geen voorlopige startpas gehad hoor??

Wordt bellen zeker voor me? Of is dat het papier waar op staat dat de pas pas in april komt??

Stond niet op dat dat mn voorlopige papier was...

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:53

KarinvdM schreef:
Nu zit half Bokt te mekkeren dat P&S zo'n waardeloos blad is, maar als iedereen dat blad nu gewoon eens ging lezen... Daar heeft het allemaal duidelijk in gestaan. :roll:

Daaruit maakte ik op dat ik voorlopig met mijn oude startkaart kon starten tot ik mijn startpas binnen had.... Of heb ik dat gewoon verkeerd gelezen? :o

Moet ik dan trouwens ook startcouponnen hebben??? Nee toch?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:14

:o *zucht*

zou soms wel fijn zijn als mensen zouden lezen wat er al getyped is (ook in andere topics over startpas is dit al vaker uitgelegd)... of anders ff op de KNHSsite kijken als ze het niet geloven wat er geschreven wordt... of idd de P&S lezen...

@adamootje je hebt t goed begrepen :)

Citaat:
Als je al een startkaart had en er is niks gewijzigd (geen wijziging vereniging of zo) dan blijft je startkaart geldig tot je de Pas binnenkrijgt in April ;)
Alleen als je nog geen startkaart had of dus verandert van vereniging dan krijg je die tijdelijk papieren "pas" :)

http://www.knhs.nl/Kennisbank-cat.asp?p ... wsID=23234

en nee coupons zijn dus niet meer nodig :) Inschrijven kan nu tijdelijk met dit formulier http://knhs.nl/objects/00026013.doc totdat het digitaal inschrijven werkt ;)
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... pCatID=166
Laatst bijgewerkt door grid op 15-01-12 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:24

Dankjewel Grid, voor de informatie. Ik kan gewoon zonder zorgen starten dus! :D Maakt vreugtedansje

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:33

Weten jullie ook hoe lang met nu met die digitale aanvraag voor een nieuwe combinatie duurt voor je kan starten?
Het gaat dan om een combinatie waarvan zowel ruiter als paard nog nooit zijn ingeschreven bij de KNHS (en ik weet dat je eerst lid moet worden van een vereniging, soms kunnen zij de aanvraag doorsturen en soms moet je het zelf doen, nu dus via de site).
Vroeger stond er dacht ik 6 weken voor maar ik hoor nu in mijn omgeving zowel 6 weken als 10 dagen noemen dus dat scheelt nogal ;)

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:50

Dat startpas wordt volgens mij wel op handig pasje formaat. Iedereen krijgt deze voor 1-4 toegestuurd. Ik heb dit toevallig van het weekend in de nieuwe paard en sport gelezen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:29

Martie schreef:
Weten jullie ook hoe lang met nu met die digitale aanvraag voor een nieuwe combinatie duurt voor je kan starten?
Het gaat dan om een combinatie waarvan zowel ruiter als paard nog nooit zijn ingeschreven bij de KNHS (en ik weet dat je eerst lid moet worden van een vereniging, soms kunnen zij de aanvraag doorsturen en soms moet je het zelf doen, nu dus via de site).
Vroeger stond er dacht ik 6 weken voor maar ik hoor nu in mijn omgeving zowel 6 weken als 10 dagen noemen dus dat scheelt nogal ;)

ik heb het in september aangevraagd voor 1 oktober, ook via de vereniging. was binnen 4 weken binnen, has sneller hekunt maar vereninging was wat gegevens kwijt.. dus kan ook in 3 weken.