Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

malloesje schreef:KarinvdM schreef:Nu zit half Bokt te mekkeren dat P&S zo'n waardeloos blad is, maar als iedereen dat blad nu gewoon eens ging lezen... Daar heeft het allemaal duidelijk in gestaan.
Dan moeten ze de belangrijke info niet laten ondersneeuwen door alle artikelen die iedereen waardeloos vind
Kimberley84 schreef:Factuur vorige week pas gekregen misschien vertraging ivm de feestdagen vakanties etc?
KarinvdM schreef:Nu zit half Bokt te mekkeren dat P&S zo'n waardeloos blad is, maar als iedereen dat blad nu gewoon eens ging lezen... Daar heeft het allemaal duidelijk in gestaan.

*zucht* 
Citaat:Als je al een startkaart had en er is niks gewijzigd (geen wijziging vereniging of zo) dan blijft je startkaart geldig tot je de Pas binnenkrijgt in April![]()
Alleen als je nog geen startkaart had of dus verandert van vereniging dan krijg je die tijdelijk papieren "pas"
Inschrijven kan nu tijdelijk met dit formulier http://knhs.nl/objects/00026013.doc totdat het digitaal inschrijven werkt
Martie schreef:Weten jullie ook hoe lang met nu met die digitale aanvraag voor een nieuwe combinatie duurt voor je kan starten?
Het gaat dan om een combinatie waarvan zowel ruiter als paard nog nooit zijn ingeschreven bij de KNHS (en ik weet dat je eerst lid moet worden van een vereniging, soms kunnen zij de aanvraag doorsturen en soms moet je het zelf doen, nu dus via de site).
Vroeger stond er dacht ik 6 weken voor maar ik hoor nu in mijn omgeving zowel 6 weken als 10 dagen noemen dus dat scheelt nogal