Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:GWR schreef:Ik heb hem al. Het is zo'n zelfde papieren kaart als de startkaart, en is volgens mij tijdelijk. In april o.i.d. worden de echte passen uitgegeven heb ik me laten vertellen.
Volgens mij zijn de oude startkaarten niet meer geldig hoor?
Jawel, zolang je geen papieren startpas hebt wel...
ik had te horen gekregen dat ik alles voor 1 december rond moest hebben omdat ik anders geen startpas kreeg en nog niet kon starten.. kleinvosje schreef:Wie zei dat dan? Je kunt namelijk elk moment overstappen naar een nieuwe vereniging, alleen bedoelen ze bij je oude vereniging nmisschien dat je niet op tijd bij hun opgezegd had en nog contributie voor het nieuwe jaar moet betalen?
Citaat:Uw nieuwe startkaart bij de andere vereniging kunt u per e-mail activeren door een e-mail te sturen naar ledenservice@knhs.nl met vermelding van uw combinatienummer. De nieuwe vereniging moet u dan wel alvast hebben aangemeld als verenigingslid. Indien u dit verzoek voor 1 december indient krijgt u voor 1 januari uw nieuwe startpas opgestuurd en kunt u gewoon in januari starten.
Op dit moment bent u nog niet afgemeld door de oude vereniging en ook nog niet aangemeld door de nieuwe vereniging. Hiervoor kunt u contact opnemen met beide verenigingen. Wij zullen uw verzoek bewaren, zodat wij deze begin december kunnen verwerken. Dit kan alleen wanneer dan de afmelding en de aanmelding door beide verenigingen is doorgegeven.