Hmm, nee geen groom... heb 2 wedstrijdpaarden, bij de ene lukt het me altijd prima om stiften in te draaien zonder m'n broek vies te maken, bij die andere wil het nog wel is mislukken.... haha, maar over het algemeen vind ik dat ik m'n broek altijd nog wel aardig wit heb..
Fitzroy
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 09:39
Ik zie dat toch wel veel mensen een trainings/joggingbroek over hun rijbroek aantrekken. Daar ging het mij even over ivm wat opmerkingen bij ons op stal over mensen met trainingsbroeken
¡!Ellen!¡
Geplaatst: 11-10-03 10:17
Altijd verschillend eigenlijk, meestal doe ik thuis mn witte broek al aan en een trainingsbroek eroverheen. In de zomer vind ik dat te warm Dan doe ik een spijkerbroek aan en kleed ik me op het wedstrijdterrein om. Verder heb ik nog helemaal geen wedstrijdkleding aan, knotje, plastron, blouse en laarzen aan moet ook allemaal nog op wedstrijd.. Weet eigenlijk niet waarom Gelukkig heb ik wel een groom
New-Forest
Geplaatst: 11-10-03 13:02
Ik doe altijd al me blouse en me witte rijbroek thuis aan. Over me witte rijbroek doe ik nooit iets over. En toch blijft die altijd schoon bij mij En nee, ik moet altijd alles zelf doen, ookal doet me vader meestal de kalkoenen erin
Stefanie
Geplaatst: 11-10-03 13:12
Ctal schreef:
die hebben grooms
whaha ja, het klinkt misschien heel erg verwend maar dat is bij mij wel zo... thuis doe ik me witte rijbroek al aan met nix erover heen. dan ga ik zelf vlechten en poetsen enzo. Als ik een springwedstrijd heb, zadel ik soms ook al thuis op. Op wedstrijd draaien me ''grooms'' ( me moeder altijd, me zusje en soms ook nog een vriendin) de kalkoenen in en meestal zadelen ze ook op, dan moet ik er wel bijzeggen dat ik zelf ook vaak help hoor!!
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 11-10-03 17:09
Goh, da's lang geleden dat ik een witte rijbroek aangetrokken heb
Ik ging altijd in m'n oude kloffie naar het wedstrijdterrein, dan opzadelen, en daarna in de trailer omkleden en dan meteen op het paard.
Rhys
Geplaatst: 11-10-03 19:58
Ik heb er ook altijd een broek overaan, welke is er net afhanelijk van wat ik heb hangen - soms een 'gewone' broek en soms een trainingsbroek (dat interesseert me echt he-le-maal niets). Ik ben zelfs in staat om m'n witte broek vies te krijgen terwijl ik er nnog een broek overaan heb, met proppen indraaien. Maar gelukkig hoeft dát voorlopig niet meer!
Nathalie
Geplaatst: 11-10-03 20:18
Wedstrijd kleren altijd 's ochtends gelijk aan. En meestal mn oranje broek eroverheen of een trainingsbroek.
EvelienH
Geplaatst: 11-10-03 20:22
Licht eraan of het zomer of winter is. In de zomer doe ik mijn witte broek meestal pas vlak voordat ik ga rijden aan. Ik vind het in de zomer namelijk altijd zo warm met 2 broeken over elkaar . In de winter trek ik wel gewoon gelijk mijn witte broek aan met een trainingbroek er over heen (van mijn vader )