Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SplashIsLief schreef:Dat is wel anders, daar betaal je niet los voor. Ongetwijfeld is hiervoor een bijdrage opgenomen in het lidmaatschap maar dit staat niet uitgeschreven.
KarinvdM schreef:SplashIsLief schreef:Dat is wel anders, daar betaal je niet los voor. Ongetwijfeld is hiervoor een bijdrage opgenomen in het lidmaatschap maar dit staat niet uitgeschreven.
wat is daar anders aan? Dat het niet apart op je rekening staat? Wat een onzin.
Ik vind het heel normaal dat een vereniging een blad uitgeeft om de leden op de hoogte te houden van nieuwtjes en veranderingen en andere artikelen.
Wat een gezever over een paar tientjes...
Xjosee schreef:ik heb nog geen startkaart (en dus ook geen P&S) maar het zou voor mij zeker fijn zijn als ze het gaan afschaffen. Vind het toch wel erg veel geld..
KarinvdM schreef:Ik vind het heel normaal dat een vereniging een blad uitgeeft om de leden op de hoogte te houden van nieuwtjes en veranderingen en andere artikelen.
Neonlight schreef:Sowieso zal dit niet in 1 keer beslist kunnen worden.
KasparovX schreef:Ik las hier, of in het andere topic dat in de P&S van september nog stond dat de startcoupons oneindig bruikbaar zijn. In welke P&S is eigenlijk de startpas/afschaffing startcoupons aangekondigd?
Loetie84 schreef:Motje11: als jij nou eens een mooi briefje tikt en we er een handtekeningenactie van maken? Als ze niet reageren, kunnen we m altijd nog terugsturen…
Motje11 schreef:Sturen we dan van te voren een mail naar de KNHS met "Bij deze zeg ik mijn abonnement op de Paard en Sport op, ik volg de berichtgeving via het internet en vind het zonde van het milieu en het geld. Met vriendelijke groet, ...".