Gaat het jury puur om gelijk te hebben, voor de macht of....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Valencia2002

Re: Gaat het jury puur om gelijk te hebben, voor de macht of....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 13:33

Beste Karin: je mag aannemen dat iemand die zich zo professioneel in het zakenleven beweegt niet of een of andere verwijtende wijze naar iemand toe gaat anders zou ik er niet over vallen. Wel? Maar heb al meerdere pb's gehad van mensen, die haar blijken te kennen en daar doet ze net zo als ze haar dingen vragen, dus dat zegt mij nu ik dit weet meer dan genoeg.

@Jame: Ook die ken ik...was ook onderling...Erop aanspreken is natuurlijk een groot woord. Zoals ik eerder al schreef vroegen we het ons gewoon af waardoor het verschil kwam. Kun je de volgende keer mss wat aan doen als je al dan niet door omstandigheden net op de grens zit.

@Mariska: nee dat maakte niet uit daarom durfde ik ook te vragen waarom het zo was. Anders lijkt het alsof je net die winstpunt wilt halen;)

@Urielle: Hahahaha gelige schimmel niet gewassen....hoe bedenk je het, maar had gekund natuurlijk...zeker nu er meer kleurtjes komen...alhoewel..misschien raken mensen er dan ook meer aan gewend;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:39

Ja hahaha iemand zag mijn palomino hengstje in de wei staan en vroeg ook of die niet wit hoorde te zijn..... :')

Maar die opmerking van de jury is not done. Jury had wel kunnen zeggen: Dat was mijn bevinding van dat moment, ik kan daar nu niks meer aan veranderen.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:06

KarinvdM schreef:
happyjoyce schreef:
Daarnaast is de reactie van de jury natuurlijk niet erg gepast.

Tja, wij zijn er niet bij geweest. Je weet niet hoe de TS het gevraagd heeft en ook niet wat de jury precies gezegd heeft.
Daarom doe ik over zulke dingen liever geen uitspraken.

Daar heb je gelijk in ;)
Maar ervan uitgaande dat de jury ook daadwerkelijk gezegd heeft wat de TS hier vertelt lijkt dit mij geen gepaste uitspraak..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:14

Valencia2002 schreef:
Beste Karin: je mag aannemen dat iemand die zich zo professioneel in het zakenleven beweegt niet of een of andere verwijtende wijze naar iemand toe gaat anders zou ik er niet over vallen. Wel? Maar heb al meerdere pb's gehad van mensen, die haar blijken te kennen en daar doet ze net zo als ze haar dingen vragen, dus dat zegt mij nu ik dit weet meer dan genoeg.

Karin is voldoende, laat het "beste" maar achterwege.
Ik moest wel even lachen om de eerste regel hoor... :=

Ik ken jou niet (voor zover ik weet) en ik weet niet wie de jury was. Daarnaast was ik er niet bij en heb ik het gesprek niet kunnen horen en niet kunnen zien. Een verhaal heeft altijd 2 kanten, de jury zou het waarschijnlijk anders vertellen. Het zou van mij daarom niet professioneel zijn om een collega-jury af te vallen.

RomyNeron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:22

sorry ik ga niet rea
Laatst bijgewerkt door RomyNeron op 21-11-11 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:25

RomyNeron, weet dat je met je woorden een boel juryleden flink de grond in trapt die dat niet verdienen, wij zitten er ook voor onze lol en we kijken echt niet alleen maar naar het mooie uiterlijk van het dier. Beest mag mooi zijn maar het gaat om de gangen. En dan kan het heel makkelijk zijn dat het lelijke paard het wint van het mooie paard...

RomyNeron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:29

f
Laatst bijgewerkt door RomyNeron op 21-11-11 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

RomyNeron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:30

a

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:39

RomyNeron schreef:
a

RomyNeron schreef:
f

Als je wat te zeggen hebt, mag je gewoon antwoorden hoor, en berichten die je via PB stuurt, mag je ook gewoon laten lezen. Beetje kinderachtig om die weg te halen voordat de ontvanger de kans krijgt om ze te lezen...

RomyNeron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:47

kleinvosje schreef:
RomyNeron schreef:
a

RomyNeron schreef:
f

Als je wat te zeggen hebt, mag je gewoon antwoorden hoor, en berichten die je via PB stuurt, mag je ook gewoon laten lezen. Beetje kinderachtig om die weg te halen voordat de ontvanger de kans krijgt om ze te lezen...

Nee ik ben verdrietig omdat ik ben geschrokken over wat je zei je hebt idd gelijk en ik zal stoppen mijn excuses voor alles!

ik ben trouwens nog te jong om alles te snappen u bent eenmaal ouder!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 23:49

Dat is ook niet mijn bedoeling hoor, dat is het vervelende van internet. Je kunt niet zien wie er aan de andere kant zitten. Geldt voor jou maar ook voor mij hoor, misschien had ik mijn woorden ook wat anders moeten formuleren. Ik hoop dat je hier iets van opsteekt, en de volgende keer je woorden anders opschrijft. Zal ik ook doen ;-)!