Leuke combinatie ! Ga zo door. Niet met de mode meegaan
en gaan trekken aan je pony.
Dikke winstpunt en bij aanleuning/ontspanning een 8
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(khad toen trouwens wel 72%!!)
Tijdens de prijsuitreiking zat ik niet eens in de prijzen, en toen snapte ik er niks meer van... bleekk dat ze op het secretariaat een foutje hadden gemaakt, was ik 1ste met 206 punten!!
(alleen moest ik het nog in goede banen leren leiden
). Was dik eerste en bij de prijsuitreiking nog live te horen gekregen van de jury hoe zeer hij onder de indruk was van mijn schimmel. Mijn week kon niet meer stuk
zuske schreef:Krijgen jullie ook wel eens complimentjes van andere ruiters?
Zeker Devdan krijgt met zijn aparte kleur en stoere uiterlijk wel veel bekijks.

, fantastisch hoor, als je in de L1 start
. Ik kon ter plekke door de grond zakken met paard en al
Urielle schreef:O jee, ik heb zo'n hekel aan omgeroepen worden. Alweer een paar jaar terug ben ik in een andere provincie dan gebruikelijk gestart op een groot concours. Roepen ze om 'en we geven dit concours dit jaar internationale allure, want de volgende combinatie komt heeeeeelemaal uit Belgie, voor rijvereniging X komt nu in de ring blablabla...' Echt alsof ik internationaal reed, fantastisch hoor, als je in de L1 start
. Ik kon ter plekke door de grond zakken met paard en al
Juist grappig toch! Urielle schreef:Die meneer verkleurde eerst wit en toen rood hahaha. Even later komt hij met het losrijden naar me toe dat hij nu de eerste goede OO Seven had gezien (die van mij dus). Later in die zomer heeft hij nog geprobeerd of ik hem wilde verkopen. Overigens bleek het 's ochtends toch nummer 3 te zijn, de OO Seven, dus die meneer had die dag maar liefst twee goede OO Sevens gezien
Geweldig!
zuske schreef:Krijgen jullie ook wel eens complimentjes van andere ruiters?
!