vraagje, wat doen jullie met je gewonnen rozetten???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:05

Ik heb laatste alle " kapotte" weggemikt, en degene zonder tekst gebruik ik voor " wedstrijdjes" met mn kids in de lessen :j

heb de clubkampioenschap sjerpen el aan mn kast hangen nog.
En de bekers staan allemaal in mn prijzenkast.. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:05

ikke20 schreef:
ik schrijf altijd op achterkant welke wedstrijd met welk paard datum erbij en aantal punten enz.
en dan gaan ze samen met de coupons in de map :D

Hé dat is ook wel een goed idee!

Ik heb toevallig net afgelopen week al mijn gewonnen bekers en rozetten van mijn kamer afgehaald, vond het er een stuk beter uitzien, veel rustiger zonder zo'n kast vol bekers door elkaar en een lang lint rozetten.
Ik heb nu dus het hele boeltje in een doos op zolder liggen, maar ik denk dat ik bij mijn volgende paard de methode van ikke20 ga hanteren :P

daNiielle_

Re: vraagje, wat doen jullie met je gewonnen rozetten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:07

Karin waar heb je dat net vandaan? :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:08

Dat is een net die je ook in de tuin over struiken kunt doen.
Eerst hing hij alleen aan een paar spijkers, later hebben we het wat sterker gemaakt door er houten latjes bij te gebruiken, dan hangt het minder snel door.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:11

Ik heb ooit een vitrinekast aangeschaft voor toekomstige prijzen. Helaas was ik toen der tijd een manegeruiter en de onderlinge wedstrijdjes op manegepaarden waren niet mijn ding, dus jammer genoeg staat de teller nu pas op 10 rozetjes en 2 bekers. Ze staan overigens nu ook in die vitrinekast en mijn droom is ook echt om te starten en die kast vol te krijgen. Helaas (nog) geen mogelijkheid voor gehad dus echt afwachten en hopen dat ik hem ooit nog vol krijg :Y) .

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:42

Ik heb alleen een paar belangrijkenop een tafeltje liggen.
& ik schrijf op achterkant waar ik hem hebt gewonnen in welke klasse & de datum.

ted

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:07

Ik geef ze of weg aan kleine kindertjes.
Die vinden dat geweldig.
Of gooi ze weg op ten duur. :o

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:38

wat ik wel doe, is als ik er weer te veel heb, dat ik ze doneer voor de onderlinge wedstrijdjes bij ons op stal :) maar de belangrijke van keuringen oid die hou ik natuurlijk allemaal zelf :D

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:45

Ze hangen bij 't paard aan de zijkant van de stal zegmaar, heb dr 10 op een rij hangen, af en toe snuffelt ie er zelf even aan :+.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:46

Ik geef ze meestal terug aan de vereniging, ik ben heel eerlijk; ik bewaar die dingen niet..
en meestal is de vereniging er nog blij mee ook.. :)
Geldprijzen geef ik nóóit terug! ;)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:46

haha wat zeggen ze dan? :P

princess13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:48

ik zou ze ophangen op je kamer,
vriendinnen van mij hebben een van een sterk touw daar de rossetten aan opgehangen en die bij hun stal hangen ook leuk stond dat :9

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:50

Ik heb op een enkele bijzondere na al mijn bekers en rozetten weggeven aan een stichting en rommelmarkt. De bedrukte rozetten heb ik weggegooid.
Ik heb wel alle textplaatjes die op de bekers zitten gehouden. Deze zitten in een klein doosje.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:54

M'n vriend heeft een rozettenkast, met daarin kippengaas. Is heel mooi, zit plexiglas voor en je kan hem overal 'ophangen'. Ding hangt nu boven het trapgat.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:57

millennium schreef:
M'n vriend heeft een rozettenkast, met daarin kippengaas. Is heel mooi, zit plexiglas voor en je kan hem overal 'ophangen'. Ding hangt nu boven het trapgat.

Klinkt leuk, heb je een foto?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:00

Zal morgen een foto'tje maken! :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:02

Ik heb aan mijn muur een grote canvas foto van mij en mijn
paard met daarboven een lijn. Aan die lijn hangen alle rozetten.
Ziet er erg leuk uit, vind ik zelf :D

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:58

Mijn rozetten hangen in mijn zadelkamer en achter op iedere rozet zet ik de datum, klasse en punten/plaatsing (al is dat vak wel te zien aan de kleur), daar hangen ze aan de mooie gehaakte gordijntjes :D . Tegenwoordig zet ik er ook even bij welk paard de prijs heeft gewonnen, aangezien ik er nu 2 in de dressuur start.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 23:08

Rozetten zonder tekst geef ik aan 'mijn' vereniging en de andere hang ik op in de stal of geef ik weg of ze belanden in de prullenbak :o
Van mij mogen ze ze afschaffen, dingen zijn nog relatief duur ook en er zijn er weinig die er echt wat mee doen :+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 23:23

hier zitten ze allemaal in een grote opbergbox, naast de curverbox met bekers en medailles... vind het idee van Karin leuk, misschien toch even langs het tuincentrum een aardbeiennet halen :Y)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 23:24

De mooie hangen in de vrachtwagen, maar die hangt behoorlijk vol. Tegenwoordig belanden ze direct in een plastic zak, en op sommige wedstrijden lopen altijd kinderen rond om te vragen of we nog "vaantjes" hebben, en dan geven we ze weg.
Alleen de kampioens-sjerpen van de 3 gewonnen NK's van dit jaar hangen nog in de kamer, maar die zullen ter zijner tijd wel op de zolder belanden bij de rest van de kampioenslinten. :o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 23:51

Rozetten verdwenen in een verhuisdoos op de zolder, bekers in een vitrinekast en later ook in dozen. Uiteindelijk in de vuilnisbak beland, hechtte er verder geen waarde meer aan.
Vriendin van me heeft al de rozetten (en zij heeft er écht heel veel!) aan een touwtje aan de muur, vlak onder het plafond door haar hele huis hangen. De sliert rozetten loopt door de keuken, de woonkamer, de computerkamer beneden etc. en boven hetzelfde. Ziet er best leuk uit, ze is er met recht trots op (heeft een verschrikkelijk veerlzijdig paardje dat in verschillende disciplines uitblinkt) maar dat zou ik zelf nooit doen. Vind het toch teveel een rotzooi (en dat heb ik al genoeg met andere dingen :D ) en je moet eens weten wat een stof er af komt als ze 1x per jaar rozet voor rozet afstoft :')

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 10:10

Ik had ze aan gespannen touwtjes hangen op mn kamer en de bekers op mn kast. Toen ik 3 jaar geleden ben verhuist heb ik alles in doosjes gedaan en daar liggen ze eigenlijk nog steeds :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 10:17

Tijdens het seizoen aan de radiator in mijn kleedkamer, na het seizoen de prullenbak :Y)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 10:19

Ze liggen ergens in een doos of zijn weggegooid, alleen zo'n kampioenslint (zo'n grote voor om de pony) van de pony hangt in mijn kamer.