Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pres schreef:FunkyMistiC schreef:Online startcoupons? Ben ook wel benieuwd hoe dan het aanmelden gaat worden
Ik vermoed dat dat met hetzelfde systeem gaat gebeuren zoals nu gebruikt word in de subtop.
Dat systeem zal dan bereikbaar gaan zijn via de nieuwe wedstrijdkalender.
FunkyMistiC schreef:Oke, daar ben ik niet compleet van op de hoogte hoe dat in zijn werking gaat eigenlijk.
Dat is een soort profiel dat je dan hebt en kun je gewoon een wedstrijd aanklikken?
ponyparadijs schreef:Ik voorzie ook problemen met combinaties die niet op dagen.
Ik als secretariaat zet nu mensen alleen op de startlijst als ik coupons binnen heb.
Dat is mijn enige hou vast. Dat is het enige wat geldt als ze niet komen en ik wil toch mijn startgeld ontvangen.
Het digitale systeem is handig hoor. Daar niet van. Maar waar is mijn houvast dat mensen echt komen?
FunkyMistiC schreef:pres: Ohh dat is opzich wel makkelijk, hoe zit dat met dat profiel dan. Moet je daar ook bijdrage voor leveren, als ware het bedrag dat je normaal voor coupons betaald?
kleinvosje schreef:ponyparadijs, via het digitale inschrijfsysteem heb je in ieder geval wel alle gegevens van de ruiter, komen ze niet, krijgen ze toch een dikke factuur met administratiekosten...? Je hebt in feite dezelfde houvast als met coupons, ook daar gebeurt het regelmatig dat ze niet op komen dagen.
Anoeska schreef:Ik word eigenlijk wel enthousiast van dit nieuws. Niet meer dat gezeik met startcoupons, enveloppen en postzegels zoeken, ligt er dan weer een paar dagen voor je een brievenbus tegenkomt. Is toch eigenlijk vooroorlogs om dat nog zo te regelen.
Ik zeg hoera voor digitaal inschrijven!
Citaat:Aantal startcoupons per set verkleind
De KNHS verkleint per 1 oktober 2011 het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Nu zitten er 16 startcoupons in een set, vanaf 1 oktober zullen dat er 6 zijn. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.
De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenoemde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd.