Plaats dan meteen even een quote daarvan hier, zodat iedereen het ook kan zien.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik wens je iig veel succes!
Dus als je deze keer alle domme fouten denkbaar maakt, dan doe je dat in elk geval niet nog een keer! 
Beau_Myrthe schreef:Samy schreef:Dat is voornamelijk als je op vrije keuze start, dat je je startnummer en naam moet vermelden
dit is dus niet verplicht, ik heb afgelopen zomer geschreven bij springen en toen viel me ookal op dat de één het wel doet en de ander niet.

Scum schreef:lelijke_heks schreef:er mag best iemand met je mee lopen met parcours verkennen... maar niet als je moet springen...
er zijn pas nieuwe regel mbt het groeten...
- binnenkomen in draf (als je al binnen bent gewoon richting jury draven)
- overgang naar de stap en halthouden (enkele passen stappen)
- groeten en wachten op belsignaal
- minimaal 4 passen stap (max. 10 geloof ik)
- aandraven
- aangalopperenje hebt nu 45 seconden de tijd om door start te rijden, daarna gaat de tijd automatisch lopen.
houd er wel rekening mee dat ze kunnen verplichten om parcours te verkennen in officieel tenue... gebeurt niet vaak maar als je moet verkennen en je jasje/cap/laarzen liggen nog bij de auto (die op zo'n moment nooit dichtbij staat) is het ff zweten.
probeer een paar combinaties te kijken voor je zelf rijd.
en vergeet je *stollen/kalkoenen/proppen niet als je ijzers hebt (* en alle andere benamingen die ik nu vergeet)
succes en laat ons wat weten hoe het gegaan is
Dat zijn geen regels. Staat niet in het knhs reglement

lelijke_heks schreef:heb een mailtje terug gekregen... via de link zie je het aangepaste reglement voor het springen klassen beginners...
http://www.knhsregiolimburg.nl/nieuws/n ... ingen.html