marjolein_el schreef:Mijn eerste wedstrijd was ook echt vreselijk. Nouja pony was héél braaf en rustig maar qua rijden ging het echt slecht! Maar het ergste moest nog komen; de tweede wedstrijd. Voor mijn gevoel ging het best goed! Proef was juist heel netjes, ze liep alleen niet rond. Komt de jury uit de auto; 'Ja ik zou als ik jou was maar stoppen met wedstrijd rijden'. Leeeeuk joh wedstrijd rijden! Ik had iets van 155.
Op de wedstrijd met Perfect die ik HC startte had ik 153 en 156.

Ze deed het voor mijn gevoel ook goed: Ik bleef binnen de bordjes en heb elk onderdeel kunnen rijden.
Ik was echt onwijs trots, mijn dag kon niet stuk. Heb mn paard de hemel ingeprezen.

De jury was ook niet aardig, maar ik heb letterlijk gezegt 'Dit is haar eerste wedstrijd, ik ben blijven zitten en heb gedaan wat er werd gevraagt. Dat vind ik goed genoeg!'
De jury was gelijk een stuk aardiger.

.
maarja ik heb nu wel altijd een extra hoofdstel bij me en zorg er voor dat ik lang genoeg inrijd
maar de 1e keer was ze super braaf 179 en 176 punten maar ik had nog nooit een wedstrijd gereden en karina ook niet.. ze is altijd fokmerrie geweest en sinds januari pas echt onder t zadel, maar ze vind t heel leuk en ik ook