erg charmant, en vooral lastig, dan krijg je nog wel eens zand in je mond met inrijden! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
erg charmant, en vooral lastig, dan krijg je nog wel eens zand in je mond met inrijden! opisop_shop schreef:lachen tijdens het rijden? Dat heb ik nog nooit gedaan![]()
Ik kijk altijd heel serieus (boos?) maar dat doe ik ook tijdens training of les.
Bijt ook op mn wang, maar dat doe ik nu ook as we speak en heeft dus niets met de proef te maken, zijn van die periodes dat ik dat weer een paar weken doe en net als je er een tijdje vanaf bent begin je dan weer he
Dan voel ik me eigenlijk zo verrot, dat ik het voor mezelf maar met een lolletje leuk probeer te maken. Ik zit dan ook gerust hardop op mijn paard te lachen, punten zijn dan toch al prut, laat me dan iig nog maar wel plezier maken.
Tendance schreef:Laat ik dat toch met -5 maar niet proberen...
Dan heb ik niet alleen een opgetrokken lip, maar ook een paard met bordjes tussen de benen.
Of parkeer ik mijn paard vast in de auto.. Alleen niet die van onszelf.

Tenzij ze echt fijn gaat
Tendance schreef:Laat ik dat toch met -5 maar niet proberen...
Dan heb ik niet alleen een opgetrokken lip, maar ook een paard met bordjes tussen de benen.
Of parkeer ik mijn paard vast in de auto.. Alleen niet die van onszelf.

annelieke92 schreef:Ik heb precies hetzelfde. En wat ook erg oncharmant is is dat mn mond ook vaak een stukje openhangt
)

misschien scoor ik een extra puntje