Voorbereidingen wedstrijd/wat neem je mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:45

eenitraM schreef:
daNiielle_ schreef:

Waarom dat?

Kan nou niet echt zeggen dat ik me er druk om maak. :')

Ik bedoel. Een lijstje. := Je weet zo toch wel wat je nodig hebt als je op wedstrijd gaat?

Niet als mensen bijna nooit op wedstrijd gaan?

Heb ook echt geen lijstje, de meesten zeggen hier alleen wat ze meenemen dan hebben ze toch nog geen heel lijstje?

Achja maakt ook niet uit.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 12:46

eenitraM schreef:
Ik bedoel. Een lijstje. := Je weet zo toch wel wat je nodig hebt als je op wedstrijd gaat?

Ben liever goed voorbereid dan dat ik mezelf voor mn hoofd kan slaan omdat ik te laks ben om alles een beetje te noteren en dus iets vergeet zoals cap of wat dan ook wat van belang is .

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:48

Waarom printen sommige mensen de proeven nogmaals uit, als ze ook al een proevenboekje mee hebben :=

S_uus

Re: Voorbereidingen wedstrijd/wat neem je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 12:51

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, voor als het proevenboekje kwijt raakt kun je er vast 1 lenen op het terrein van iemand toch?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:52

De letters zijn groter en dus makkelijk lezen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:52

Ik maak ook altijd lijstjes hoor! Ik heb zelfs een programmaatje dat uitrekent hoe laat ik wat moet doen. Ik voer mijn starttijd in en dan weet ik hoe laat ik op stal moet zijn, de auto in moet laden e.d.

Wat ik hier nog mis is het telefoonnummer van de organisatie van de wedstrijd, als er wat is dan kan je vanuit de auto bellen dat je niet komt of later bent. Dat wordt zeer gewaardeerd!

En meestal print ik ook even de startlijst uit.

Volgens mij ben ik nog nooit wat vergeten gelukkig. Maar onze vereniging organiseert ook wedstrijden en mensen vergeten hele hoofdstellen, witte dekjes, rijjasjes, beugelriemen met beugels ( :o? ), handschoentjes, singels. Er is altijd wel wat, dan gaan we in de buurt proberen iets te vinden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:55

joyce_eddy schreef:
misschien nog belangrijk
een jerrycan met water en een emmer voor je paard!

Ik heb een paard dat vertikt te drinken uit een emmer, en op vreemd terrein ook niet uit een normale drinkbak. Dus wij moeten altijd rekening houden met hoelang we ergens zijn en of iemand hem terug kan brengen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:56

Zooist schreef:

Plus dat de extra uitgeprinte proeven bij ons in plastic zitten, dus gewoon heel blijven met regen. (en proevenboekje moet mams haar leesbril op)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:59

MyWishMax schreef:
Zooist schreef:

Plus dat de extra uitgeprinte proeven bij ons in plastic zitten, dus gewoon heel blijven met regen. (en proevenboekje moet mams haar leesbril op)

Oké dat snap ik nog als je het anders niet goed kunt lezen.
Maar wat betreft proevenboekje kwijt raken, las dat een aantal de uitgeprinte versie IN het proevenboekje stoppen, dan ben je toch alsnog beide kwijt :+

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:00

Tilmar schreef:
Ik maak ook altijd lijstjes hoor! Ik heb zelfs een programmaatje dat uitrekent hoe laat ik wat moet doen. Ik voer mijn starttijd in en dan weet ik hoe laat ik op stal moet zijn, de auto in moet laden e.d.

Wat ik hier nog mis is het telefoonnummer van de organisatie van de wedstrijd, als er wat is dan kan je vanuit de auto bellen dat je niet komt of later bent. Dat wordt zeer gewaardeerd!

Volgens mij ben ik nog nooit wat vergeten gelukkig. Maar onze vereniging organiseert ook wedstrijden en mensen vergeten hele hoofdstellen, witte dekjes, rijjasjes, beugelriemen met beugels ( :o? ), handschoentjes, singels. Er is altijd wel wat, dan gaan we in de buurt proberen iets te vinden.

Toen ik nog geen internet op m'n telefoon had schreef ik t ook altijd even op. Maar mocht het nodig zijn dan zoek ik het nog wel even op :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:01

roxiie schreef:
MyWishMax schreef:

Oké dat snap ik nog als je het anders niet goed kunt lezen.
Maar wat betreft proevenboekje kwijt raken, las dat een aantal de uitgeprinte versie IN het proevenboekje stoppen, dan ben je toch alsnog beide kwijt :+

Haha nee, ik stop ze in poetskist of in dashboard kastje, dan kan ik ze altijd vinden O:)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 13:19

Inderdaad wel handig :j
Nemen we hier ook nog een bezem/schop mee voor als het paard/de pony in de trailer gemest heeft?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:21

Nee, die zijn meestal wel te vinden op het wedstrijdterrein en vaak mest hij als hij er nét opgezet wordt, dus halen we het er thuis nog uit.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 13:23

Handig paard hahaha.
Kan mn blousje nergens vinden -_- fijn een verhuizing +:)+ nou ja moest waarschijnlijk toch een nieuwe...... mja wel balen.
Haarnetjes wel weer gevonden :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:24

Wat ik trouwens 's zomers ook meeneem is een schoon shirt. Vind ik wel zo lekker na het rijden met warm weer _O-

EDIT: Zeker handig, hij mest ook nooit tijdens het rijden/longeren/losgooien oid. Alleen op het land en in stal

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 13:28

Die van mij mest alleen als ik ga halthouden.
Dus proef oefenen gisteren werd : a afwenden tussen X en G halthouden en schijten !

Scheelt wel want als ik dan poep moet opruimen hoef ik niet een heel spoor na te lopen haha..

Ja nou ik pleur een zooi deo op na die tijd haha..

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:47

En droge sokken! :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 13:49

Ohja!! andere sokken zeker, ben blij als ik met warm weer mn laarzen uit mag trekken en die sokken dan ook ff verwisselen hahaha.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:53

Zooist schreef:

idd ik HAAAAAAAT het boekje,, heb liever het blaadje dat lees veel makkelijker!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:36

S_uus schreef:
Inderdaad wel handig :j
Nemen we hier ook nog een bezem/schop mee voor als het paard/de pony in de trailer gemest heeft?

Als we langs de weg staan of op gras met de trailer schuif ik het er gewoon uit :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 20:44

Haha oke, nah we staan nooit langs de weg rijden in 1 tour door

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:08

Tilmar schreef:

Dat is handig! Waar kun je dat vinden?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:15

MyWishMax schreef:
joyce_eddy schreef:
misschien nog belangrijk
een jerrycan met water en een emmer voor je paard!

Ik heb een paard dat vertikt te drinken uit een emmer, en op vreemd terrein ook niet uit een normale drinkbak. Dus wij moeten altijd rekening houden met hoelang we ergens zijn en of iemand hem terug kan brengen.

de oplossing!!
appelsap... :))
gil dronk nooit op vreemd terrein(gelukkig wel uit de emmer want wij hebben alleen maar emmers op stal :P) op een gegeven moment is hij op stage ongelovelijk mager geworden omdat hij gewoon een week lang niet dronk :?
en toen kwam mijn stage begeleider aan met appelsap <3
en wat bleek? de poown begon als een weze te drinken :)) <3
sindsdien heb ik dus altijd appelsap bij me, eerst dronk hij het puur, en nu is een klein meeneempakje in zijn emmer water voldoende :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:18

eenitraM schreef:
daNiielle_ schreef:

Waarom dat?

Kan nou niet echt zeggen dat ik me er druk om maak. :')

lekker denigerend of niet?
ik ben een enorme perfectionist en voor mijn eigen gemoedsrust heb ik een lijstje :))
anders sta ik snachts om 4 uur voor de drieduizend zoveelste keer naast mijn bed om te checken of ik alles heb :') en dat is niet omdat ik me er zo onwijs druk om maak...
maar wel omdat ik het ongelovelijk zuur zou vinden als ik ergens ben en ik ben iets heel belangrijks vergeten...
dat is toch zonde van je tijd, geld en energie?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:19

S_uus schreef:
Zooist schreef:
Nog iets:

Neem naast je paspoort ook je startkaart mee.

Daarnaast zorg ik dat ik twee startcoupons bij me heb. Mocht de vereniging ze kwijt raken, dan heb ik altijd reserve bij me.

Goeie :)*
Nou heb ik mijn startkaart altijd in mijn paspoort zitten dat scheelt al , maar die coupons is geen slecht idee.

ik heb zo'n handig mapje waarin mijn paspoort, startkaart en coupons inzitten :))
die gaat altijd standaart mee <3