Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annekeee schreef:In de 'friezenwereld' is iets nieuws opgezet dit jaar. Het zo genaamde Stimuleringsplan.
Tijdens de selectie's voor het FriezenNK kan er door de jury aangegeven worden of de combinatie talentvol is. Na alle selectie's (zijn in aug. afgelopen) worden de 12 meest genoemde uitgenodigd voor een selectiedag. Denk dat je het kan vergelijken voor een Rabo-selectiedag.. En daar van worden de beste 4 combinatie's uitgekozen die gratis begeleid worden door topruiters.
De aantal deelnemers is bij de Friezen veel minder dan bij de KWPN-ers dus vandaag die lage aantallen
Het hele verhaal staat ; http://dressuurkampioenschapfrieschpaar ... PRIJS.html

Arielle_ schreef:Ik vind die rabotalentendinges enzo inderdaad ook zo'n lachertje, kiezen ze alleen de mensen uit die inderdaad alles van huis uit al hebben, tjah die redden het zelf ook wel toch..

).

inderdaad een kruiwagen hebben (paps&mams met naamsbekendheid in de paardenwereld, of ze zijn kind aan huis bij een bekende stal oid).

?
smeetjoew schreef:Hmm... ik vraag me dan af aan welke vorm van sponsoren gedacht wordt.... Want een dekje of een zweetdeken zijn nou niet echt de spullen die het zo duur maken. Kijk, een vrachtwaggel, die mag er wat mij betreft best komen.