Jury heeft startcoupon kwijtgemaakt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:53

LOCA schreef:
Maar wat bereik je met het indienen van een klacht? als ik er nu een winstpunt voor terug zou krijgen wil ik het wel doen :D maar anders een beetje zonde van mijn tijd....

Tegen wie zou je dan een klacht in willen dienen? Voor zover ik begrijp is er niet eens duidelijk wie de coupon is kwijtgeraakt. Als de jury hem niet heeft dan ligt de fout in mijn ogen bij de vereniging. En meer dan jou je startgeld vergoeden kunnen die ook niet doen denk ik.

Ik hou met jureren ook altijd een lijstje bij met punten, dus kan me wel voorstellen dat de jury je kon vertellen hoeveel punten er gereden waren. Dat de punten niet overeenkomen met je gevoel is jammer, maar ook dat zal nog wel vaker voorkomen. Het blijft tenslotte een jurysport.

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 21:19

Heb inmiddels contact gehad met de vereniging en het is duidelijk dat de jury mijn protocol & coupon niet heeft, de vereniging meldt dat ik geduld moet hebben en dat ze achter de schermen bezig zijn om het boven water te krijgen, startgeld wordt niet vergoed en het wordt afgedaan alsof ik niet moet zeuren dat mijn coupons kwijt zijn _O-

ach ja het is dat ik geen trailer heb anders ging ik er ook niet meer heen, niet zozeer omdat mijn coupons kwijt zijn maar des te meer om de afwikkeling ervan...

knollentuin

Re: Jury heeft startcoupon kwijtgemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 21:43

tja netjes is anders inderdaad

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:04

Denk dat het als organiserende vereniging wel zo netjes is dat je minstens het startgeld zou terug betalen. ben eigenlijk wel benieuwd wat de KNHS hier van vind.
Blijf erbij dat JIJ alle moeite hebt genomen om paard wedstrijd klaar te maken voor deze wedstrijd, startgeld hebt betaald, tijd hiervoor hebt uitgetrokken en dit alles voor niets. Geen winstpunt en geen protocol waarop staat waarom je geen winstpunt hebt. Zeker nadat jij zelf het idee had wel een winspunt waardige proef te hebben gereden. Helaas (zucht) blijft het een jurysport.

watjijwil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:07

Wil je me de naam van de jury in een pb sturen kan ze wel vinden via knhs.
En de plaats waar het was?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:27

watjijwil schreef:

De jury heeft haar coupon niet, dus wat wil je daarmee bereiken?

watjijwil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:34

Anoeska27 schreef:
watjijwil schreef:

De jury heeft haar coupon niet, dus wat wil je daarmee bereiken?

Ze kan zelf altijd naar haar punten vragen.;)

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 22:35

Anoeska27 schreef:
LOCA schreef:
Maar wat bereik je met het indienen van een klacht? als ik er nu een winstpunt voor terug zou krijgen wil ik het wel doen :D maar anders een beetje zonde van mijn tijd....

Tegen wie zou je dan een klacht in willen dienen? Voor zover ik begrijp is er niet eens duidelijk wie de coupon is kwijtgeraakt. Als de jury hem niet heeft dan ligt de fout in mijn ogen bij de vereniging. En meer dan jou je startgeld vergoeden kunnen die ook niet doen denk ik.

Ik hou met jureren ook altijd een lijstje bij met punten, dus kan me wel voorstellen dat de jury je kon vertellen hoeveel punten er gereden waren. Dat de punten niet overeenkomen met je gevoel is jammer, maar ook dat zal nog wel vaker voorkomen. Het blijft tenslotte een jurysport.

Wie zegt dat ik een klacht ga indienen? Volgens mij ben ik meer dan redelijk geweest dus begrijp jouw reactie(s) niet zo goed, heb het idee dat ze een beetje aanvallend bedoeld zijn (correct me if I'm wrong)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:41

Jij vraagt wat je kan bereiken met het indienen van een klacht. Daaruit maak ik op dat je er wel over nadenkt. Ik bedoel het helemaal niet aanvallend, maar vind het niet netjes om een jury zwart te maken die de coupons helemaal niet blijkt te hebben.

De vereniging is ook niet netjes bezig. Zij zouden gewoon je startgeld voor die proef terug moeten geven en hun excuses aan moeten bieden. Je laat een jurylid niet weggaan voor je zeker weet dat je alle coupons terug hebt.

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 22:50

Anoeska27 schreef:
Jij vraagt wat je kan bereiken met het indienen van een klacht. Daaruit maak ik op dat je er wel over nadenkt. Ik bedoel het helemaal niet aanvallend, maar vind het niet netjes om een jury zwart te maken die de coupons helemaal niet blijkt te hebben.

De vereniging is ook niet netjes bezig. Zij zouden gewoon je startgeld voor die proef terug moeten geven en hun excuses aan moeten bieden. Je laat een jurylid niet weggaan voor je zeker weet dat je alle coupons terug hebt.

Toch komt het aanvallend over aangezien je nu weer suggereert dat ik een jury zwart maak, volgens mij is in dit verhaal maar 1 iemand de dupe en dat is niet het jurylid, noch de vereniging.....

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:54

Kijk zelf eens naar de titel van je topic. Daarin geef je toch de jury de schuld?

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:59

TS bedoelt volgens mij met 'Maar wat bereik je met het indienen van een klacht' dat je er dus niks mee bereikt, niet dat ze er over nadenkt om het te doen!

Ik vind ook dat je heel netjes reageert hoor :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:56

zonder coupon weet je niet eens wat je punten waren. Het zou nog steeds kunnen dat je een winstpunt of prijs door de neus is geboord. 170 punten roepen is wat anders dan daadwerkelijk die score halen. En waarom? Een jury weet vaak achteraf echt niet exact meer wie hoeveel punten gehaald heeft. Dat lukt niet na 24-32 combinaties.
Wel flink balen. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, het maakt alleen wel uit hoe het opgelost wordt.
Startgeld kwijt, en geen bewijs voor de gereden punten vind ik erg slecht. En daar zou ik ook beslist geen fijn gevoel aan overhouden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:00

germie schreef:
zonder coupon weet je niet eens wat je punten waren. Het zou nog steeds kunnen dat je een winstpunt of prijs door de neus is geboord. 170 punten roepen is wat anders dan daadwerkelijk die score halen. En waarom? Een jury weet vaak achteraf echt niet exact meer wie hoeveel punten gehaald heeft. Dat lukt niet na 24-32 combinaties.

Ik weet dat na het jureren nog wel altijd. Ik houd namelijk een lijstje bij met punten en een korte opmerking per combinatie. Je moet immers na de wedstrijd de combinaties nog voor de geest kunnen halen als er vragen of opmerkingen komen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:13

Hmm, dat heb ik wel eens anders meegemaakt, zelfs als je als 1 na laatste gestart was wisten ze niet meer wie je was.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:06

Ik 'weet' het ook vaak niet meer bij de prijsuitreiking, helemaal niet omdat je dan alleen de ruiter ziet en geen paard/combinatie ;)
Maar ik hou altijd (net als Anouska27) op de startlijst bij hoeveel punten iedereen heeft gereden en zet er vaak bepaalde opmerkingen of kenmerken bij voor de duidelijkheid.