Droes op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Baal

Re: Droes op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:00

Als het om dezelfde manege gaat, dan hebben zij nu de wedstrijd van aankomend weekend verplaatst naar een andere locatie ivm de besmetting. Bovendien zijn alle combinaties die afkomstig zijn van deze manege afgemeld omdat zij het terrein niet afmogen. Heel netjes om dit zo te regelen !

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:10

Bij een wedstrijd hier in de buurt heerst ook droes. De wedstrijdcommissie heeft toen bij de startlijsten neergezet dat mensen die op die manege waren geweest, zich kosteloos konden afmelden. Deze mensen hoefden dan dus niet het startgeld te betalen. Vond ik een hele nette oplossing.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:31

Als het goed is moet het bedrijf op slot als er droes heerst, mogen er geen paarden op of af. (dus ook niet voor op wedstrijd).
Ken ook manege die het gehad heeft, die hadden dat weekend wedstrijd, maar die was toen afgelast.

Flitssie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 13:42

@ Baal

Die wedstrijd organiseerde een andere vereniging, dus niet de manege waar droes heerst maar een andere vereniging die het daar afhuurde ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:37

Wettelijk hoeft het bedrijf niet afgesloten worden, het is echter vaak wel verstandig om voorzichtig er mee om te gaan.

germie schreef:
Jouw paard is op dat moment gewoon gezond, het inschrijfgeld moet je toch betalen. En het mag gewoon. Dus ja waarom ga je dan niet gewoon op pad met je paard? Je traint er toch voor?

Bel een willekeurige vereniging op en meldt dat er droes bij je op stal heerst, ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik het startgeld alsnog moest betalen, ze waren al lang blij dat ik eerlijk was en niet kwam.