Lielle schreef:je mag starten in de hoogste klasse waarin je startgerechtigd bent, en een daaronder. Als je dus B+12 bent, mag je B en L starten. Ben je dan bv B+18 en L+16, en je start een keer M, mag je daarna geen B meer starten.
Secricible, de kleuren zijn bij mij moeilijk te onderscheiden, maar waarom denk jij dat je wel degelijk hoger mag starten?
/add
laat maar
Mootje, met springen mag je doorpromoveren naar de hoogste klasse waarin je twee keer geklasseerd bent geweest. (al begin ik nu even te twijfelen daaraan, maar volgens mij is dat een paar jaar geleden veranderd, en hebben ze daarna het ook voor dressuur doorgevoerd). En TS is volgens de OP M en Z geklasseerd geweest met andere pony's.
Het is niet meer de klasse, maar de hoogte. Ik ben 2x 1.20m geklasseerd en mag met een D pony meteen ZZ, met een E Z en met een paard M (mits de leeftijd dus goed is).
TS, als jij dus M en Z hebt gestart met twee D pony's ben je 2x 1 meter geklasseerd. Dan mag je versneld naar 1 meter doorpromoveren, dus met een D pony M en met een E pony L (en een paard gewoon B)
wel 1x E en 1x D