Ik rijd een fjord (ook een D pony) tussen de paarden en ben nu L2 startgerechtigd. Ik heb al veel prijzen met hem behaald
Vorige maand was ik nog 1e in de L1 van de 27
Dus jij kunt het ook wel

Groetjes Alina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alina1989 schreef:Ik zeg ook gewoon doen! Zoals de andere bokkers al aangeven je rijd voor jezelf![]()
Ik rijd een fjord (ook een D pony) tussen de paarden en ben nu L2 startgerechtigd. Ik heb al veel prijzen met hem behaaldVorige maand was ik nog 1e in de L1 van de 27
![]()
Dus jij kunt het ook wel![]()
Groetjes Alina
Wat een lange manen trouwens
Wel even zorgen dat je goed passend tuig voor jezelf en je pony erop hebt liggen. Jullie komen er vanzelf wel!
LauraDjuul schreef:Ik zeg doen!! leuke combinaties, past goed!!
ik ben net 18 geworden en ik rijd op een grote B pony.
Ik ben niet groot, en het is een stevige pony.
dit is het laatste jaar dat ik bij de pony's mag starten,
daarna, in 2012, ga ik gewoon lekker bij de paarden starten.
het kan me niets schelen wat mensen gaan zeggen.
ik heb er plezier in om zo af en toe een wedstrijdje te rijden.
als je er maar plezier in heb!
We rijden nu M2 dressuur.
http://www.laura-djuul.tk
gewoonmarie1 schreef:hoi!
ik heb net gister m'n 2e wedstrijd gehad met mijn d pony van 1.47! en we hebben onze eerste 2 winstpunten binnen!
vorige week geen winst, m'n pony liep super maar zelf door de zenuwen m'n proef verkloot![]()
en deze week vond ik de eerst proef helemaal niet winstpuntwaardig maar toch gekregen, dus zeker niet benadeeld!![]()
de jury zei zelfs: "wat leuk een pony tussendoor!"![]()
er er staan altijd wel mensen langs de kant met opmerkingen van waarom zit zo'n meid op een pony?!
nou ik trek me er niks van aan, ik weet dat lady en ik een leuke combi zijn en ik geniet van m'n pony!
en 1 advies, doe dat ook!
want als je met een zwaar ras aankomt, zijn er ook altijd mensen met commentaar, en als je met een super paard aankomt (qua uiterlijk) en je red het niet in de proef, heb je weer commentaar dat je niet kan rijden...
en zo is er altijd wel weer wat te zeuren langs de kant... lekker laten gaan en zelf van je pony gaan genieten en gewoon doen wat je leuk vind, starten dus!
hoe krijg ik een foto in een bericht?